X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

30 آبان 1395, 11:59
کد خبر: 21195
خبرنگار: fateme-qp
نظرات: 2

بررسی شرایط میزبانی اصفهان در دو دیدار نیمه‌نهایی جام حذفی

اصفهانی‌ها میزبانی در یک چهارم را دوست دارند یا نیمه‌نهایی؟

اصفهانی‌ها میزبانی در یک چهارم را دوست دارند یا نیمه‌نهایی؟ اصفهانی‌ها میزبانی در یک چهارم را دوست دارند یا نیمه‌نهایی؟
این احتمال وجود دارد که هر 2 بازی مرحله نیمه نهایی جام حذفی در اصفهان برگزار شود.
به گزارش طوفان زرد و به نقل از ایمنا، جام حذفی فوتبال در حالی به مرحله یک چهارم نهایی رسیده است که 2 تیم اصفهانی جزو هشت تیم پایانی این رقابت‌ها هستند. آنها در شرایطی به بازی مرحله یک چهارم نهایی رسیده‌اند که میزبانی یا مهمانی آنها در این مرحله هنوز به طور کامل مشخص نیست، مسئله‌ای که تأثیر فراوانی در بازی‌های مرحله بعد و رسیدن آنها به فینال دارد.
سپاهان در حالی در این مرحله به مصاف سایپا می‌رود که میزبان این دیدار با قرعه کشی مشخص می‌شود. اما نکته جالب در مورد سپاهان اینکه شاید مهمانی آنها برابر سایپا بیشتر از میزبانی در نقش جهان به نفع آنها باشد، آنها در صورتی که در این بازی مهمان باشند و بتوانند از سد سایپا بگذرند در بازی نیمه نهایی که به مراتب حساس‌تر است به دلیل 2 بازی خارج از خانه پیاپی در مراحل یک هشتم نهایی و یک چهارم نهایی قطعاً میزبان خواهند بود. شاید میزبانی یا مهمانی برای سپاهان در بازی با سایپا در کل برای آنها فرقی نداشته باشد خصوصاً اینکه آنها آمار بسیار خوبی در بازی‌های خارج از خانه خود برابر سایپا در لیگ دارند.
البته سپاهان این شانس را دارد که در هر 2 بازی قبل از فینال میزبان باشد که آن هم به پیروزی نفت برابر استقلال در دیگر بازی یک چهارم نهایی بستگی دارد. در صورتی که نفت بتواند در ورزشگاه تختی تهران استقلال را شکست دهد به دلیل 2 میزبانی پیاپی، در بازی نیمه نهایی قطعاً مهمان خواهد بود و در صورت صعود سپاهان به این مرحله آنها قطعاً در نقش جهان میزبان شاگردان دایی خواهند بود.
در سوی دیگر جدول ذوب آهن حضور دارد که شرایط میزبانی یا مهمانی‌اش در بازی مرحله یک چهارم نهایی برابر گسترش فولاد پیچیده شده است. از یک سو به طور غیر رسمی اعلام شده گسترش فولاد میزبان این دیدار است اما از سوی دیگر ذوب آهنی‌ها معتقدند با توجه به اینکه 2 بازی قبلی گسترش فولاد در این مرحله با انصراف حریف گسترش همراه بوده است، ذوب آهن باید میزبان بازی مرحله یک چهارم نهایی برابر این تیم باشد. در صورتی که ذوب آهن میزبان گسترش فولاد باشد و و بتواند از سد این تیم عبور کند در صورت بالا آمدن تراکتورسازی، بازی نیمه نهایی بین این 2 تیم قطعاً در تبریز برگزار می‌شود اما اگر ذوب آهن مهمان باشد و همراه با تراکتورسازی به نیمه نهایی صعود کند، میزبان نیمه نهایی با قرعه کشی مشخص می‌شود.
با توجه به شانس کم ذوب آهن برای میزبانی در فولادشهر تا قبل از فینال شاید منطقی این باشد که آنها همه تلاش خود را برای گرفتن یک میزبانی قطعی تا قبل از فینال (یک چهارم نهایی برابر گسترش فولاد) انجام دهند، در غیر این صورت میزبانی آنها در نیمه نهایی هم قطعی نیست.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها