X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

19 آذر 1395, 16:57
کد خبر: 21375
خبرنگار: fateme-qp
نظرات: 0

می توانستیم چهار گل نخوریم

مربی صبا: به سپاهان و کادر فنی این تیم تبریک می گویم

مربی صبا: به سپاهان و کادر فنی این تیم تبریک می گویم مربی صبا: به سپاهان و کادر فنی این تیم تبریک می گویم
مربی صبا گفت:ما سه بازی سنگین با استقلال و تراکتور در هفته های اخیر انجام دادیم و همچنین به خاطر محرومیت ها دچار کمبود شدیم.

به گزارش طوفان زرد و به نقل از کاپ، مرتضی کاشی در نشست خبری مسابقه تیم های سپاهان و صبا اظهار داشت: صمد مرفاوی به دلیل مشکلاتی که داشت نتوانست در کنفرانس حضور یابد. جا دارد به مجموعه سپاهان و کادر فنی این تیم تبریک بگویم. بازی خوبی بود و ما می توانسیم شرایط را به گونه ای رقم بزنیم که 4 گل نخوریم. اما اتفاقاتی که در طول بازی رخ داد سبب شد بازی را ببازیم. البته سپاهان هم واقعا بازی را خیلی خوب شروع کرد.

وی افزود: داشته های ما همین بود که از آن ها در زمین استفاده کردیم. ما سه بازی سنگین با استقلال و تراکتور در هفته های اخیر انجام دادیم و همچنین به خاطر محرومیت ها دچار کمبود شدیم.

مربی صبا خاطرنشان کرد: البته یک سری بازیکنان ما هم امروز تمرکز کافی نداشتند. در طول این روزهاتمام هم و غم مربیان این بود که از شرایط بعد از بازی استقلال خارج شویم. ما روی تمام سیستم سپاهان برنامه ریزی کردیم. ولی خط دفاعی ما دچار مشکل بود و دو سه بازیکن خود را نداشتیم.

وی افزود: صددر صد عوامل مالی در شرایط بازیکنان دخیل است. شما ببینید چه هزینه ای در همین سپاهان برای بازیکنان مورد نظر ویسی شده است. ما از همه نظر دستمان خالی است و در مضیقه ایم. البته تا کنون مدیریت پشت مجموعه کادر فنی ایستاده است. مجموعه کادر فنی دارد زحمت می کشد که تیم را از این شرایط خارج سازد. فعلا باید به فکر تقویت در نیم فصل باشیم. اگر این کار را نکنیم در نیم فصل دوم هم چنین مشکلاتی ادامه خواهد یافت. من سال 81 و 82 در این ورزشکاه بازی کردم. شرایط و امکانات ورزشگاه خوب است.

کاشی در خاتمه توضیح داد: مرفاوی و مدیریت درباره انتخاب نفرات جدید تصمیم می گیرند البته باشگاه باید تمام امکانات را برای مرفاوی فراهم کند.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها