X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

20 آذر 1395, 09:47
کد خبر: 21392
خبرنگار: fateme-qp
نظرات: 0

سپاهان وحشتناک ضدحمله می‌زد

دهنوی: سپاهان در این دیدار مستحق برد بود

دهنوی: سپاهان در این دیدار مستحق برد بود دهنوی: سپاهان در این دیدار مستحق برد بود
هافبک تیم فوتبال صبای قم گفت: در لیگ امسال بارها با بدشانسی مواجه شدیم و بابت مصدومیت و محرومیت بازیکنان ضربه خوردیم.

به گزارش طوفان زرد، قاسم دهنوی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص باخت تیمش مقابل سپاهان در هفته سیزدهم برتر اظهار داشت: سپاهان بازی را خوب شروع کرد و ما در چند دقیقه غافلگیر شدیم. در نیمه دوم هم برای جبران نتیجه تلاش کردیم و شروعی تهاجمی داشتیم، اما آنها روی ضدحملات برنامه داشتند و با استفاده از همین برنامه به خوبی به هدف‌شان رسیدند. سپاهان وحشتناک ضدحمله می‌زد و در نهایت به خواسته خود رسید. سپاهانی‌ها در این بازی مستحق برد بودند.

وی در واکنش به اینکه برخی معتقدند صبا جزو مدعیان اصلی سقوط است، گفت: متأسفانه در این فصل بارها بدشانسی آوردیم و با مصدومیت و محرومیت بازیکنان مواجه شدیم. ما روزهای نحسی را پشت سر می‌گذاریم و امیدوارم هرچه زودتر این دوران را پشت سر بگذاریم. الان باید به فکر آینده باشیم و متوجه آن باشیم که در جدول وضعیتی بسیار نگران‌کننده داریم.

هافبک تیم فوتبال صبای قم در مورد مشکلات مالی صبا عنوان کرد: این مشکلات هم ما را اذیت می‌کند و بازیکنان تمرکز کافی ندارند. از طرفی دست مرفاوی هم خالی است و بارها در این فصل به دلیل غیبت بازیکنان با مشکلات سخت مواجه شدیم و تغییر ترکیب و تاکتیک دادیم. تیم ما نیاز به جذب بازیکن و حل مشکلات مالی دارد و اگر این روند ادامه داشته باشد، سقوط می‌کنیم.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها