X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

20 آذر 1395, 11:57
کد خبر: 21399
خبرنگار: khani
نظرات: 1

بحران نداشتیم، فشار روی بازیکنان زیاد بود

بصیرت: اگر صبا را شکست نمی‌دادیم شرایط برای سپاهان سخت می‌شد

بصیرت: اگر صبا را شکست نمی‌دادیم شرایط برای سپاهان سخت می‌شد بصیرت: اگر صبا را شکست نمی‌دادیم شرایط برای سپاهان سخت می‌شد
مربی تیم فوتبال سپاهان می‌گوید که تیم صبا گربه سیاه طلایی پوشان بوده و تا به حال نتوانسته بودند به این تیم چهار گل بزنند.

به گزارش طوفان زرد ، مجید بصیرت در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در خصوص پیروزی 4 بر یک سپاهان مقابل صبا و پایان طلسم پیروز نشدن‌های این تیم اظهار داشت: بازی خیلی خوبی بود و صبا هم فوتبال بازی کرد و ضد فوتبال بازی نکرد. شرایط ما خیلی خوب است و هفته گذشته مقابل گسترش فولاد هم فوتبال بازی کردیم و برای برد رفته بودیم، اما دو گل خوردیم و 2 بر یک باختیم.

وی ادامه داد: هرچقدر تیم‌ها رو به جلو بازی کنند، تماشاگران بیشتر از بازی‌ها لذت می‌برند. در بازی با صبا رو به جلو بازی کردیم و می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم، اما حامد لک عملکرد خوبی داشت. خوشبختانه تیمی یکدل در این بازی داشتیم و کادر مدیریتی باشگاه هم شب قبل از بازی در اردو حضور داشتند و به تیم روحیه دادند. آقای طاهری و نیکفر به هتل آمدند و گفتند تمام قد پشت عبدالله ویسی هستند تا تیم جوان شود و این سیاست باشگاه است. بازیکنان هم با این صحبت‌ها با فراغ بال و سرحال بازی کردند که این برد خوب مقابل صبا به دست آمد. در این چند سال تا به حال نشده بود که صبا را با چهار گل ببریم و آنها همیشه گربه سیاه ما بودند. سال گذشته به این تیم چهار امتیاز دادیم و حتی در روزهای خوب سپاهان هم صبا از ما امتیاز می‌گرفت.

مربی سپاهان در خصوص شادی گل عجیب مهرداد محمدی پس از گل اولش به صبا گفت: خیلی فشار روی مهرداد بود. او از ابتدای فصل در تمرینات ما خوب بود، اما طبیعی است وقتی بازیکنی تیمش را عوض می‌کند، با مشکلاتی روبه‌رو شود. شادی گل او هم به دلیل فشاری بود که تحمل می‌کرد. محمدی در بازی اول فصل که پنالتی را مقابل پدیده خراب کرد، روحیه‌اش به هم ریخته بود و فشار زیادی را تحمل می‌کرد، وقتی به صبا گل زد فشار از روی او برداشته شد. او دو گل زد و می‌توانست گل‌های دیگری هم بزند، اما لک خوب کار کرد.

بصیرت درباره بازی هفته آینده سپاهان و رویارویی با تراکتورسازی و امیر قلعه‌نویی در تبریز خاطرنشان کرد: تراکتورسازی مربی با شخصیتی مثل قلعه‌نویی دارد و تیم با شخصیتی است. همیشه بازی‌های سپاهان و تراکتورسازی خوب و جزو بازی‌های زیبای لیگ بوده است. به نظرم اصفهان و تبریز هم از نظر فرهنگی نزدیک هستند و ما با هم راحت هستیم که این باعث قشنگ‌تر شدن بازی می‌شود.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها