X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

20 آذر 1395, 12:49
کد خبر: 21403
خبرنگار: fateme-qp
نظرات: 0

بررسی عملکرد دو تیم اصفهانی در هفته سیزدهم لیگ برتر

گل ها را آخر پاییز می شمارند!

گل ها را آخر پاییز می شمارند! گل ها را آخر پاییز می شمارند!
به گزارش طوفان زرد و به نقل از ایمنا، رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران در هفته سیزدهم پیام‌آور شادی برای فوتبال اصفهان بود و هر 2 نماینده اصفهان در تقابل با رقبای قعرنشین خودشان موفق به کسب برد شدند تا شرایط در روزهای پایانی فصل پاییز بسیار خوب دنبال شود.
در شهر تبریز ذوب‌آهن بازی تکراری جام حذفی را در مقابل ماشین‌سازی برد تا یک پله دیگر بالا بیاید و در بین مثلث مدعیان صدر جدول قرار بگیرد. البته هر چند که قطار حرکتی ذوب‌آهن خیلی دیرتر از حد معمول سرعت گرفت و شاید آنها شانسی برای قهرمانی در نیم فصل نداشته باشند اما ثبت چهار برد متوالی از جانب تیمی مثل ذوب‌آهن باعث شد تا جوانان این تیم اعتماد به نفس لازم برای موفقیت در ادامه مسابقات لیگ را پیدا کنند.
اما تنها نکته نگران کننده بازی ذوب‌آهن در مقابل ماشین‌سازی مربوط به فرصت سوزی مهاجمان این تیم و به خصوص مرتضی تبریزی بود که بر خلاف بازی‌های قبلی راه دروازه حریف را به سختی پیدا کرد و نزدیک بود که برتری قاطع ذوب‌آهن در خانه ماشین‌سازی به یک تساوی تلخ تبدیل شود. با این وجود ذوب‌آهن هنوز 2 مسابقه تا پایان لیگ در پیش رو دارد و اگر بتواند همین روند را در ادامه مسابقات هم حفظ کند باید روی افزایش تجربه بازیکنان و بازگشت قاسم حدادی‌فر و مهرداد قنبری هم حساب کرد که می‌تواند شرایط را بهتر از این هم بکند.

فوت کوزه‌گری ویسی به باد صبا

در نقش جهان سپاهان تلافی نو و کهنه را بر سر صبای قم درآورد تا هم تفاضل گل خودش در جدول لیگ را مثبت کند و هم بعد از چند هفته ناکامی یک برد شیرین به هوادارانش هدیه بدهد. بردن صبای نصفه و نیمه در ورزشگاه نقش جهان هرچند که یک اتفاق قابل پیش‌بینی بود ولی زدن چهار گل قابل تصور نبود و سپاهان با تکیه بر این چهار گل می‌تواند از لحاظ روحی و روانی هم شرایط بسیار خوبی در جدول رده‌بندی لیگ پیدا کند.
شاید نوع شادی مهرداد محمدی بعد از زدن گل اول و از خود بیخود شدن او معیاری از فشار روانی حاکم بر اردوی سپاهان پیش از انجام این بازی بود که نشان می‌داد خود بازیکنان هم به واسطه این نتایج نه چندان قابل قبول تحت فشار هستند. البته کار اصلی سپاهان تازه شروع شده و عبدالله ویسی باید از این به بعد به فکر جمع کردن امتیازاتی باشد که در هفته‌های گذشته از دست داد. میزبانی در نقش جهان و برد سپاهان در بازی مقابل صبا می‌تواند استقبال هواداران سپاهان از بازی‌های تیمشان را هم بیشتر کند و سپاهان تبدیل به همان تیمی شود که عبدالله ویسی در ابتدای فصل قولش را داده بود یعنی یک تیم جوان اما تشنه موفقیت که در این مسیر به هیچ حریفی باج نخواهد داد.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها