X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

20 آذر 1395, 15:00
کد خبر: 21404
خبرنگار: fateme-qp
نظرات: 0

پس از 10 هفته اصفهانی‌ها با هم بردند

پس از 10 هفته اصفهانی‌ها با هم بردند پس از 10 هفته اصفهانی‌ها با هم بردند
دو تیم اصفهانی سپاهان و ذوب آهن برای دومین بار موفق به پیروزی توامان در یک هفته شدند.
به گزارش طوفان زرد و به نقل از "ورزش‌سه"، دو تیم اصفهانی سپاهان و ذوب آهن، لیگ شانزدهم را با شکست مقابل نماینده های مشهدی آغاز کردند تا از این حیث شروعی مشابه را تجربه کنند.

در ادامه هفته سوم برای هر دو تیم خوش یمن بود و دو تیم موفق به کسب پیروزی توامان شدند. سپاهان در خانه و در یک بازی تماشایی موفق به کسب پیروزی 3 بر 1 مقابل مدافع عنوان قهرمانی استقلال خوزستان شد و تیم ذوب‌آهن در شرایطی که یحیی گل محمدی را به صورت مقطعی در اختیار نداشت، مقابل فولاد خوزستان به برتری 2 بر صفر رسید.

برای ثبت دومین پیروزی توامان نماینده های اصفهان 10 هفته زمان سپری شد، تا در هفته سیزدهم هر دو تیم موفق به کسب پیروزی شوند. این بار هم سپاهان در خانه موفق به برتری 4 بر 1 مقابل صبای قم شد و ذوب آهن در خارج از خانه به برتری 2 بر 1 مقابل ماشین سازی دست یافت.

دو نماینده اصفهان، تا اینجای لیگ پانزدهم فراز و نشیب های بسیاری را تجربه کرده اند. ذوب آهن پس از کسب نتایج ضعیف در ابتدای فصل، تصمیم به تغییر در کادر فنی خود گرفت و در ادامه همراه با مجتبی حسینی موفق به کسب نتایج خوبی شده است؛ تا جایی که اکنون تیم ذوب آهن در رتبه چهارم قرار گرفته است. سپاهان اما با عبدا.. ویسی شرایط متفاوتی را پشت سر می گذارد و هنوز به ثبات لازم دست نیافته است. آن‌ها در پایان هفته سیزدهم در رتبه هشتم پشت سر استقلال تهران جای گرفته اند.

حالا با پشت سر گذاشتن یک هفته خوش یمن، هر دو تیم به این موضوع می اندیشند که روند پیروزی های خود در هفته های آتی را تکرار کنند.

نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها