X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

21 آذر 1395, 10:38
کد خبر: 21409
خبرنگار: khani
نظرات: 9

هنوز شانس قهرمانی داریم

طاهری:با شایعات تمرکز ویسی را بر هم می زنند

طاهری:با شایعات تمرکز ویسی را بر هم می زنند طاهری:با شایعات تمرکز ویسی را بر هم می زنند
مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت:من در مجموعه سپاهان سرمربی تیم هندبال هستم و این شغل دوم محسوب نمی شود.
به گزارش طوفان زرد ، محسن طاهری در گفت و گو با خبرنگار کاپ، در رابطه با برتری پر گل سپاهان مقابل صبای قم اظهار داشت: طبیعی است که ما در بازی های خانگی به دنبال پیروزی باشیم. هواداران از بازیکنان در هفته اخیر حمایت کردند و آنها هم توانستند جواب اعتماد هواداران را در این بازی بدهند. امیدوارم این پیروزی ادامه دار باشد و در دو سه بازی آینده تا پایان نیم فصل بتوانیم جایگاه بهتری در جدول پیدا کنیم.
وی درباره اینکه قبل از این بازی گفته می شد به عبدالله ویسی اولتیماتوم داده شده عنوان کرد: نمی دانم چه کسی بحث اولتیماتوم را مطرح کرده است و نمیدانم من چند بار باید بگویم بحث اولتیماتوم وجود ندارد. من بارها در هفته های اخیر اعلام کردم که کادر فنی ما حمایت می شود اما باز هم برخی رسانه ها اخبار دیگری را منتشر می کنند. سیاست باشگاه سپاهان از گذشته تا کنون ثبات بوده و شایعاتی که منتشر می شود فقط دلیلی برای بر هم زدن تمرکز کادر فنی ما و همچنین سرمربی خواهد بود. با این حال ویسی خیلی خوب توانست تیمش را در بازی با صبا هدایت کند و خداروشکر به یک پیروزی پرگل رسید.
مدیرعامل باشگاه سپاهان در ادامه تصریح کرد: ما نه اولتیماتومی به ویسی داده ایم و نه قرار است این کار را انجام دهیم. بگذارید تیم در نهایت آرامش به کار خود ادامه دهد. ما از ابتدای فصل هدف گذاری داشتیم و می دانیم که اگر بخواهیم به قهرمانی برسیم یا کسب سهمیه کنیم، باید کجای جدول قرار بگیریم.
طاهری درباره 2 بازی پیش رو تا پایان نیم فصل مقابل تراکتورسازی و استقلال گفت: تمام بازیها برای ما سخت هستند. همین دیروز پرسپولیس را دیدید که مقابل پدیده تا دقیقه 93 نتوانسته به برتری برسد. اینطور نیست که ما روی بازیهای خاص تمرکز کنیم و تراکتورسازی و استقلال نیز مثل سایر حریفان برای ما خواهند بود. البته یک بازی مهمتر از اینها در جام حذفی داریم که باید برابر سایپا قرار بگیریم.
وی در خصوص اینکه سپاهان قهرمانی را از دست داد، خاطرنشان کرد: من این موضوع را قبول ندارم. به نظرم ممکن است هر اتفاقی تا پایان فصل رخ دهد و ما می توانیم این اختلاف را جبران کنیم. اگر سپاهان بتواند به روند رو به رشد خود ادامه دهد، قطعا یکی از مدعیان خواهد بود.
مدیرعامل سپاهان اصفهان در واکنش به اینکه گفته می شود 2 شغله است، گفت: من در مجموعه سپاهان سرمربی تیم هندبال هستم و این شغل دوم محسوب نمی شود. نمی دانم چرا برخی دنبال حاشیه هستند چون من به عنوان مدیرعامل باشگاه تشخیص دادم خودم می توانم سرمربی تیم هندبال باشم.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها