X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

21 آذر 1395, 11:45
کد خبر: 21413
خبرنگار: khani
نظرات: 7

همیشه به قلعه‌نویی مدیون هستم

خلیل‌زاده: سپاهان مدعی قهرمانی است

خلیل‌زاده:  سپاهان مدعی قهرمانی است خلیل‌زاده:  سپاهان مدعی قهرمانی است

به گزارش طوفان زرد ، شجاع خلیل‌زاده در گفت و گو با خبرنگار "ورزش‌سه" درباره پیروزی مقابل صبای قم، انتقادهایی که به عملکرد سپاهان می‌شد، دیدار با تراکتورسازی و بازگشت به تبریز صحبت هایی انجام داد که ماحصل آن را در ادامه می‌خوانید:

بغض مان ترکید

تیم ما چند هفته نتایج خوبی کسب نکرد اما خوشبختانه مقابل صبای قم عملکرد خوبی داشتیم و توانستیم یک برد شیرین به دست بیاوریم. به نوعی می توان گفت بغض مان ترکید و 4 گل به حریف زدیم. این پیروزی حاصل زحمات همه اعضای تیم بود و انشاءالله روند خوبمان را ادامه می دهیم. از هواداران سپاهان هم متشکرم که به ورزشگاه آمدند و تشویق کردند. امیدوارم این حمایت ها ادامه داشته باشد.

ثابت کردیم انتقادها به حق نبود


با برد مقابل صبای قم مشخص شد انتقادهایی که از تیم ما می شد، به حق نبوده است. سپاهان یکی از جوان ترین تیم های لیگ برتر است و زمان لازم داشتیم تا بتوانیم به شرایط خوب برسیم. خوشبختانه هواداران سپاهان این موضوع را درک کردند. انشاءالله در نیم فصل دوم نتایج بهتری می گیریم.

سپاهان مدعی قهرمانی است

شک ندارم در آینده شرایط برای سپاهان بهتر می شود. ما دیگر نمی توانیم بگوییم جوان هستیم و تغییرات داشتیم و نیاز به هماهنگی داریم. از اینجا به بعد فرصتی برای امتیاز دادن نداریم و باید در همه بازی ها برای برد بازی کنیم. سپاهان همیشه مدعی قهرمانی است و امسال نیز اینطور است. شیر همیشه شیر است و در آینده قدرت خود را نشان می‌دهیم. امیدوارم مردم اصفهان را شاد کنیم.

بازی کردن در تبریز سخت است

تراکتورسازی یکی از بهترین تیم های ایران است و قطعا بازی سختی مقابل این تیم خواهیم داشت. این تیم در فصل جاری نتایج خوبی گرفته و برای قهرمانی می جنگد. بازی در شهر تبریز هم با توجه به حضور هواداران خونگرم تراکتورسازی واقعا کار سختی است.

دلم برای هواداران تراکتور تنگ شده است

من دو سال خوب در تبریز داشتم. بهترین روزهای فوتبالی ام را در تراکتورسازی سپری کردم و خاطرات خوبی از حضور در این شهر در کنار هواداران دارم. واقعا دلم برای هواداران تراکتورسازی تنگ شده و خوشحالم که بار دیگر آنها را می بینم. هربازیکنی از بازی کردن در تبریز لذت می برد و من نیز از این قاعده استثنا نیستم.

به قلعه نویی مدیون هستم


به امیر قلعه نویی همیشه مدیون هستم. او مربی بزرگی است و نیاز به تعریف و تمجید من ندارد اما واقعا در مدتی که زیر نظر او کار کردم، دورانی فوق العاده داشتم. قطعا قبل از بازی این هفته نیز به سمت قلعه نویی می روم و از او رخصت می گیرم.

رابطه هواداران تراکتور و سپاهان خوب است

امیدوارم بازی زیبایی انجام شود و هواداران راضی باشند. بازی تراکتورسازی و سپاهان همیشه جذاب بود و انشاءالله این بار هم چنین اتفاقی می افتد. این در حالی است که رابطه هواداران دو تیم تراکتورسازی و سپاهان نیز همیشه خوب بوده و این مساله به زیبایی بازی کمک می کند.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها