X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

28 آذر 1395, 08:50
کد خبر: 21484
خبرنگار: khani
نظرات: 6

بازگشت حاج‌صفی به کیفیت قهرمانی

بازگشت حاج‌صفی به کیفیت قهرمانی بازگشت حاج‌صفی به کیفیت قهرمانی
احسان حاج صفی در بازگشت از فوتبال آلمان با ارائه بازی های درخشان به خصوص در چند هفته اخیر، یکی از دلایل اصلی پیشرفت محسوس تیم سپاهان بوده است.
به گزارش طوفان زرد و به نقل از "ورزش‌سه"، احسان حاج صفی‌ فصل گذشته در شرایطی تصمیم به ترک سپاهان گرفت که ستاره تیم به شمار می رفت. آن‌‌ها در لیگ پانزدهم از 5 بازی اول صاحب 13 امتیاز شده بودند و حاج صفی 3 گل در این دیدارها به ثمر رسانده بود. پس از او سپاهان دچار افت شد و نتوانست به نمایش های خوب خود ادامه دهد. البته حاج صفی هم علیرغم اینکه یکی از بازیکنان تاثیرگذار تیم اف سی فرانکفورت آلمان شد، به دلیل ضعف این تیم نتوانست به آنچه در فوتبال اروپا استحقاق آن را داشت، دست یابد. حاج صفی 27 بار برای فرانکفورت به میدان رفت و 2 گل زد که یکی از گل هایش به زیبایی از میانه میدان با هوشمندی او به ثمر رسید و کاندیدای بهترین گل ماه آلمان هم شد.

پس از سقوط فرانکفورت به دسته پایین‌تر حاج صفی تصمیم به بازگشت گرفت و در اقدامی قابل تحسین و علیرغم وجود پیشنهادات خوب از سایر تیم‌ها مانند استقلال، به تیمی پیوست که از همانجا به فوتبال ایران معرفی شده بود.
او که از هفته چهارم و دیدار مقابل صنعت نفت آبادان به جمع سپاهانی ها اضافه شده بود، تا هفته هفتم مقابل پرسپولیس نمایش خوبی نداشت و البته در دیدار مقابل قطر هم با چیزی که از حاج صفی در ذهن داشتیم، فاصله داشت تا کی روش در دیدار مقابل چین تصمیم به نیمکت نشین کردن او بگیرد. دیدار برابر ماشین سازی علیرغم پیروزی سپاهان با یک پنالتی از دست رفته برای حاج صفی همراه شد تا در دیدار مقابل فولاد خوزستان هم تمایلی برای زدن ضربه پنالتی از خود نشان ندهد.
بازگشت حاج‌صفی به کیفیت قهرمانی

ما شروع درخشش حاج صفی دیدار برابر پرسپولیس بود؛ دیداری که در آن ویسی تصمیم به استفاده از حاج صفی در پست بازیکن پشت مهاجمین گرفته بود و علیرغم شکست 3 بر 1 سپاهان، تک گل میهمان به شکلی زیبا و دور از دستان بیرانوند، درون دروازه پرسپولیس جای گرفت.

دیدار برابر ذوب آهن و خداحافظی محرم نویدکیا بار مسئولیت حاج صفی را در روزی که برای سپاهانی ها تلخ و احساسی شده بود، بیشتر کرد؛ کاپیتان سپاهان حالا می‌بایست بدون همبازی سالیان دراز خود، تیم را از درون زمین رهبری می کرد. شرایط ویژه ای که به خوبی از پس آن برآمد و روز جمعه در مقابل تراکتورسازی با ارسال یک پاس گل و به ثمر رساندن یک گل مهر تثبیتی بر آن زد. حاج صفی در دیدارهای پیشین هم یا گلزنی کرده بود و یا پایه گذار گل های تیمش شده بود.

مدافع تیم ملی پس از بازگشت از فوتبال آلمان در تمامی بازی‌های سپاهان به میدان رفته است؛ هم لیگ برتر و هم جام حذفی. 4 پاس گل و 4 بار گلزنی، او را در حالی به عنوان گلزن ترین و البته ارزشمندترین بازیکن سپاهان معرفی می کند که در 3 بازی اول این تیم حضور نداشته و در پست دفاع چپ به میدان می رود.

حاج صفی متولد شهر کاشان است و اکنون در 26 سالگی، 80 بار برای تیم ملی به میدان رفته و 6 بار گلزنی کرده است. پس از نویدکیا، حاج صفی کاپیتان زردپوشان اصفهانی شده است و با نمایش های خیره کننده او بار دیگر سپاهان به یک تیم مدعی بدل شده است
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها