X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

30 آذر 1395, 16:24
کد خبر: 21526
خبرنگار: hajiia
نظرات: 0

استقلال یا نفت؟

سپاهان منتظر حریف خود در نیمه نهایی

سپاهان منتظر حریف خود در نیمه نهایی سپاهان منتظر حریف خود در نیمه نهایی

تیم سپاهان با شکست سایپا موفق به راهیابی به مرحله نیمه نهایی مسابقات جام حذفی شد و حالا باید منتظر حریف خود باشد.
به گزارش طوفان زرد و به نقل از "ورزش سه"، تیم سپاهان در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات جام حذفی میزبان تیم سایپا بود و موفق شد در پایان این دیدار را با 2 گل به سود خود به پایان ببرد. گل اول سپاهان را احسان حاج صفی در دقایق ابتدایی نیمه اول از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند و در دقایق پایانی گل دوم توسط رسول نویدکیا با یک شوت محکم از پشت محوطه جریمه به دست آمد.


سپاهان با این پیروزی خانگی به مرحله بعدی مسابقات راه یافت و حالا باید منتظر حریف بعدی خود از میان دو تیم استقلال و نفت تهران باشد. این دو تیم از ساعت 16:20 در ورزشگاه تختی به مصاف هم خواهند رفت تا حریف زردپوشان اصفهانی در مرحله نیمه نهایی مشخص شود.

در صورتی که تیم استقلال تهران بتواند با غلبه بر نفت تهران به دور بعدی راه یابد، شاهد دو دیدار پیاپی بین زردپوشان اصفهانی و آبی پوشان تهرانی در فاصله 5 روز خواهیم بود. چرا که این دو تیم باید روز یکشنبه 5 دی ماه در آخرین دیدار دور رفت مسابقات لیگ شانزدهم، در ورزشگاه نقش جهان به مصاف هم بروند و در صورت پیروزی استقلال برابر نفت تهران، در روز 10 دی ماه باز هم شاهد رویارویی این دو تیم، این بار در جام حذفی خواهیم بود، که البته در صورت صعود استقلال دیدار دوم به میزبانی استقلال تهران در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها