X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

30 آذر 1395, 22:18
کد خبر: 21540
خبرنگار: mojtaba
نظرات: 5

رکورد بی نظیر طلایی پوشان

سپاهان، متخصص قهرمانی جام حذفی در نیمه نهایی

سپاهان، متخصص قهرمانی جام حذفی در نیمه نهایی سپاهان، متخصص قهرمانی جام حذفی در نیمه نهایی
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد به نقل از ورزش سه،سپاهانی ها در حالی به نیمه نهایی رسیده است که در نیمه نهایی جام حذفی 5 دوره آخرشان هیچ گاه به حریفان غیر اصفهانی نباخته است آنها تنها برابر ذوب آهن در نیمه نهایی جام حذفی برنده نشده اند.

*سپاهان در سال 82 برای اولین بار با برد مقابل ذوب آهن به فینال رسید و برابر تیم فوتبال استقلال در مجموع 2 بازی رفت و برگشت 5-2 برنده شد.

*دو سال بعد، تیم فوتبال سپاهان در جام حذفی سال 84 برابر صبا برنده شد و بعد در فینال برابر پرسپولیس 2-2 کرد و در ضربات پنالتی 5-4 برنده و قهرمان شد.

*سپاهانی ها در سال 85 هم پرسپولیس را در نیمه نهایی بردند؛ سپس برابر صبا به فینال رسیدند و این بار هم در مجموع 2 بازی رفت و بر گشت با 5 گل برنده شدند.

*سپاهان در فینال سال 91 هم بعد از برد تیم استقلال با پرسپولیس در فینال به تساوی 2-2 رسید و بار دیگر تیم پرسپولیس را با شکست مواجه کرد.

*آنها پارسال برای اولین بار در 13 سال گذشته در نیمه نهایی حاضر شده اما برابر تیم فوتبال ذوب آهن مغلوب شده و به فینال نرسیدند.

حالا سپاهان یک بار دیگر به مسابقه فینال جام حذفی نزدیک شده است و برنده دیدار استقلال و نفت تهران تیمی را که به فینال جام حذفی خواهد رسید را مشخص می کند.
سپاهان، متخصص قهرمانی جام حذفی در نیمه نهایی
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها