X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

2 دی 1395, 15:40
کد خبر: 21556
خبرنگار: hamed
نظرات: 28

سپاهان و استقلال؛ وضعیتی متفاوت یا آرزویی مشابه؟!

بنویسید نقش جهان... بخوانید گودال سرنوشت!

بنویسید نقش جهان... بخوانید گودال سرنوشت! بنویسید نقش جهان... بخوانید گودال سرنوشت!
دیدار تیم های سپاهان و استقلال در چارچوب هفته پایانی نیم فصل اول لیگ برتر، روز یکشنبه پنجم دیماه در ورزشگاه نقش جهان برگزار خواهد شد
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد، این دیدار در حالی به انجام می رسد که آبستن اتفاقات بسیاری خواهد بود، حوادثی که می تواند به سود طلایی پوشان رقم بخورد یا به نفع آبی های پایتخت شود.
اگر بخواهیم تاثیر نتیجه این دیدار را برای سپاهانی ها بررسی کنیم باید ابتدا به این برسیم که شاگردان ویسی با برتری قاطع در دیدار های اخیر خود از لحاظ روحی و جایگاهی به یک وضعیت خوبی دست یافته اند و برتری برابر استقلال می تواند اهمیت بسزایی برای طلایی پوشان داشته باشد. آنها که با پیروزی مقابل سایپا به یک قدمی فینال حذفی راه یافته اند، پنج روز پس از دیدار برابر استقلال باید از شاگردان علی دایی در تیم نفت پذیرایی کنند والبته باز هم در نقش جهان!
کادرفنی و بازیکنان سپاهان بخوبی می دانند که اگر بتوانند روز یکشنبه از نقش جهان با 3 امتیاز خارج شوند ضمن کسب روحیه ای مضاعف برای دیدار برابر نفت بار دیگر در لیگ هم زنگ خطر طوفان زرد را برای رقبا به صدا در خواهند آورد زنگ خطری که نیم فصل دوم را برای رقیبان زردپوشان به کابوس تبدیل خواهد کرد. همینطور ویسی و دستیارانش بر این امر نیز واقفند که اگر در دیدار یکشنبه بازی را به استقلال واگذار کنند، این شکست همچون آرامشی بعد از طوفان برای سپاهانی ها خواهد بود؛ آرامش و سکونی که چه بسا به قیمت جا ماندن از بلیت استادیوم خرمشهر برایشان تمام شود.
این موضوع البته برای آبی پوشان بسیار سخت تر است علی منصور که این روز ها نقش جهان به مرگ بار ترین گودال دوران فوتبالی اش تبدیل شده، باید دست به دامن همین گودال شود... ورزشگاهی که عاقبت همراهی استقلال و منصوریان را مشخص خواهد کرد. از طرفی این دیدار شاید بتواند علی منصور و یارانش را بدون حضور احتمالی کاپیتان اول خود، مهدی رحمتی، از نقش جهان رستگار راهی تهران کند... احتمالی که از همیشه غریب تر به نظر می رسد چرا که در این روز ها تنها مسکن تیم بی سر و سامان و ناهماهنگ استقلال، خط دروازه آنهاست... و حالا همه حاشیه ها از سفر منصوریان بدون این مسکِن به اصفهان دارد.
با همه این تفاسیر، ثبات و تحکیم جایگاه ویسی در سپاهان، شرایط آینده زردپوشان در حذفی و لیگ برتر، ماندن یا نماندن منصوریان در استقلال و حتی پس لرزه های بازی یکشنبه برای آبی ها در رویارویی با السد و... همه و همه توسط استادیوم نقش جهان تعیین خواهد شد. شاید کمی اغراق به نظر آید اما این گودال می تواند سرنوشت جدیدی را برای هریک از دوتیم در پایان این دیدار رقم بزند؛ بی شک گودال سرنوشت زیباترین صفت در این روزها برای ورزشگاه نقش جهان اصفهان است.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها