X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

4 دی 1395, 11:53
کد خبر: 21572
خبرنگار: khani
نظرات: 3

نقطه ضعف استقلال، نقطه قوت سپاهان

چرخابی: شانس سپاهان برای برد بیشتر است

چرخابی: شانس سپاهان برای برد بیشتر است چرخابی: شانس سپاهان برای برد بیشتر است
کارشناس فوتبال اصفهان گفت: نقاط مثبت سپاهان همان نقاط ضعف استقلال است و به نظر من شانس پیروزی تیم اصفهانی در دیدار فردا بیشتر است.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد، حسین چرخابی در گفتگو با خبرنگار ایمنا در مورد حساس‌ترین دیدار هفته پانزدهم لیگ برتر بین سپاهان و استقلال تهران اظهار داشت: با توجه به بازی‌های قبلی و شرایط روحی و روانی این 2 تیم باید بگویم سپاهان در بهترین شرایط و برعکس استقلال در بدترین شرایط قرار دارد.
وی ادامه داد: بازی‌های این 2 تیم به خصوص در اصفهان همیشه دیدنی است و سخت می‌توان پیش‌بینی کرد که چه تیمی برنده خواهد شد و بیشتر در شرایطی مقابل هم قرار می‌گرفتند که از لحاظ فنی و روحی در حد یکسانی قرار داشتند اما در این مسابقه به این شکل نیست. سپاهان در سه بازی آخر هم خوب بازی کرده و هم نتایج خوبی کسب کرده است ولی استقلال ضعیف عمل کرده است.
کارشناس فوتبال اصفهان در خصوص شرایط فنی آبی‌پوشان پایتخت بیان کرد: در استقلال، رحمتی به عنوان دروازه‌بان این تیم روی حرکات تک به تک و ضربات پشت محوطه خوب عمل می‌کند اما روی ارسال‌های از جناحین و شروع‌های مجدد ضعف دارد.
وی افزود: خط دفاع این تیم نیز، هم از لحاظ دفاع تیمی و هم دفاع انفرادی ضعیف عمل می کند و در خط حمله هم به نظر من متوسط نشان داده است و این تیم، استقلال سالهای گذشته که یک تیم گل زن و زهر داری بود نیست.
چرخابی در مورد شرایط فنی سپاهان گفت: با توجه به تغییراتی که ویسی، به خصوص در سمت چپ تیم انجام داد توانست شرایط سپاهان را بهتر کند و مهراد محمدی که سمت چپ تیم و در نوک حمله بازی می‌کند توانسته خوب ظاهر شود.
نقاط ضعف استقلال، نقاط قوت سپاهان است
وی با بیان اینکه سایر بازیکنان سپاهان هم خوب عمل می‌کنند ادامه داد: این تیم یکی از دونده‌ترین تیم‌های لیگ است و تیمی که دوندگی خوبی داشته باشد در دفاع تیمی هم خوب کار می‌کند که شرایط سپاهان به همین شکل است. سپاهان روی شروع مجدد و ضد حمله‌ها عملکرد مطلوبی دارد. در واقع نقاط مثبت سپاهان همان نقاط ضعف استقلال است.
کارشناس فوتبال اصفهان در مورد برگزاری این بازی حساس در ورزشاه نقش‌جهان گفت: این موضوع بستگی به آب و هوا هم دارد و در فوتبال ما تماشاگران عادت کرده‌اند اگر هوا سرد باشد بازی را از خانه تماشا کنند؛ البته به جز کسانی که تعصب زیادی روی سپاهان دارند اما من فکر می‌کنم اگر هوا نیز مناسب باشد این بازی با استقبال خوبی روبرو بشود.
چرخابی در مورد پیش‌بینی‌اش از نتیجه این مسابقه اظهار کرد: هیچ وقت مسابقات را پیش‌بینی نمی‌کنم اما شانس سپاهان را برای پیروز شدن بیشتر می‌دانم اما این را هم بدانید که فوتبال چشم و رو ندارد.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها