X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

4 دی 1395, 12:54
کد خبر: 21575
خبرنگار: khani
نظرات: 1

وقفه نه چندان طولانی در مسابقات باشگاهی

از استراحت نسبتاً کوتاه تا تعطیلات نیمه‌بلند

از استراحت نسبتاً کوتاه تا تعطیلات نیمه‌بلند از استراحت نسبتاً کوتاه تا تعطیلات نیمه‌بلند
طول تعطیلات نیم‌فصل تیم‌های مختلف لیگ برتر بستگی به وضعیت آنها در جام حذفی دارد.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از ایمنا، 6 تیم پیکان، فولاد، پرسپولیس، استقلال خوزستان و صبا اولین گروه از تیم‌های لیگ برتری بودند که تعطیلات نیم‌فصل خود را آغاز کردند.
این 6 تیم به این دلیل که پیشتر از رقابت‌های جام حذفی کنار رفته بودند مسابقات خود از هفته پانزدهم لیگ برتر را روز گذشته پشت سر گذاشتند و زودتر به تعطیلات رفتند.
سه تیم سایپا، استقلال تهران و گسترش فولاد هم با وجودی که از جام حذفی حذف شده‌اند به این دلیل که تا همین هفته پیش در این رقابت‌ها حاضر بودند تعطیلات خود را دو یا سه روز دیرتر از آن 6 تیم شروع می‌کنند.
سه تیم ماشین‌سازی، پدیده و نفت آبادان هم با وجود حذف یا کناره‌گیری از جام حذفی در مراحل پایین‌تر، به دلیل درگیری هفته پیش حریفانشان در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی باید تا یکشنبه یا دوشنبه هفته جاری منتظر برگزاری دیدارهای خود در هفته پانزدهم لیگ برتر بمانند.
در این بین، کوتاه‌ترین تعطیلات نیم‌فصل از آن چهار تیم تراکتورسازی، ذوب‌آهن، نفت تهران و سپاهان است که پس از فراغت از دیدارهای هفته پانزدهم باید خود را مهیای نیمه‌نهایی جام حذفی نمایند.
از آنجا که دور برگشت لیگ شانزدهم از بیست و یکم دی‌ماه آغاز می‌شود تعطیلات تیم‌های مختلف لیگ برتر بین 11 تا 18 روز در نوسان خواهد بود. با این اوصاف، تعطیلات نیم‌فصل به مراتب کوتاه‌تر از وقفه‌هایی است که پیشتر به خاطر دیدارهای رسمی تیم ملی در انتخابی جام جهانی به لیگ برتر تحمیل شد.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها