X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

4 دی 1395, 13:33
کد خبر: 21577
خبرنگار: fateme-qp
نظرات: 1

بدون توجه به شرایط استقلال به مصاف این تیم می رویم

اخوان: ترکیب سپاهان برابر استقلال کامل است

اخوان: ترکیب سپاهان برابر استقلال کامل است اخوان: ترکیب سپاهان برابر استقلال کامل است
سرپرست تیم فوتبال سپاهان گفت: خوشبختانه تمام بازیکنان تیم در آمادگی و شرایط مطلوبی به سر می‌برند و بدون هیچ مصدوم و یا محرومی به مصاف استقلال می‌رویم.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد، مهدی اخوان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان، درباره آخرین وضعیت تیم فوتبال سپاهان قبل از دیدار با استقلال در هفته پانزدهم رقابت‌های لیگ‌برتر اظهار داشت: خوشبختانه تمام بازیکنان تیم در آمادگی و شرایط مطلوبی به سر می‌برند و آماده دیدار برابر استقلال هستیم.

وی درباره غایبان تیم فوتبال سپاهان در دیدار فردا، تصریح: بدون هیچ مصدوم و یا محرومی به مصاف استقلال می‌رویم.

سرپرست تیم فوتبال سپاهان درباره شرایط تمرینی سپاهان قبل از دیدار با استقلال، گفت: امروز ساعت 15:30 آخرین جلسه تمرینی خود را برگزار می‌کنیم تا آماده دیدار با استقلال شویم.

اخوان اظهار داشت: بدون توجه به شرایط این روزهای باشگاه استقلال پا به میدان می‌گذاریم و تصورمان این است که تیم استقلال در بهترین حالت خود در مقابل ما قرار می‌گیرد.

به گزارش تسنیم، دیدار تیم‌های سپاهان اصفهان و استقلال تهران در هفته پانزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال، از ساعت 14:30 فردا در ورزشگاه نقش‌جهان اصفهان آغاز می‌شود. باشگاه سپاهان تمهیدات خاصی را برای رفت‌وآمد هواداران خود برای رفتن به ورزشگاه نقش‌جهان اندیشیده است.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها