X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

4 دی 1395, 19:55
کد خبر: 21588
خبرنگار: mojtaba
نظرات: 3

در آستانه بازی سپاهان و استقلال برگزار شد؛

حمایت سپاهانی ها از ایتام کمیته امداد

حمایت سپاهانی ها از ایتام کمیته امداد حمایت سپاهانی ها از ایتام کمیته امداد
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد بازیکنان و کادر فنی تیم فوتبال سپاهان اصفهان در اقدامی خداپسندانه و انسان دوستانه از کودکان بی سرپرست و ایتام کمیته امدام امام خمینی(ره) حمایت کردند.
عصر امروز و در آستانه حساس ترین دیدار هفته پانزدهم لیگ برتر، بازیکنان و کادر فنی تیم فوتبال سپاهان اصفهان در اقدامی خداپسندانه و انسان دوستانه از کودکان بی سرپرست و ایتام کمیته امدام امام خمینی(ره) حمایت کردند.
مهدی اخوان سرپرست تیم فوتبال سپاهان اصفهان با ابراز خوشحالی از برگزاری این برنامه، اظهار داشت: خیلی دوست داشتم که این برنامه بهتر از این انجام می شد و همه بازیکنان و کادر مربیگری با فرصت کافی و اطلاعات مناسب در این فضا وارد شوند و هر یک از بازیکنان سرپرستی چند کودک یتیم را بر عهده بگیرند.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) اصفهان نیز با اشاره به پیشقدم بودن باشگاه سپاهان در امور فرهنگی، گفت: بازیکنان و کادر فنی تیم فوتبال سپاهان که از بهترین باشگاه های کشور است توانستند در این کار خیر شریک شوند و به صورت نمادین حامی ایتام شوند و من امیدوارم این اتفاق کمک کار روحی و معنوی آنان برای مسابقاتشان باشد.
حمیدرضا شیران افزود: هدف اصلی از این برنامه این بود که زیبایی های زیادی که در ورزش وجود دارد به نمایش گذاشته شود و من اطلاع دارم ورزشکاران زیادی وجود دارند که در کار خیر پیشرو هستند و از این دست فعالیت ها انجام می دهند.
حمایت سپاهانی ها از ایتام کمیته امداد









نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها