X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

5 دی 1395, 11:42
کد خبر: 21600
خبرنگار: talaei
نظرات: 0

به اندازه‌ای در ورزشگاه جا داریم که همه تماشاگران بدون مشکل وارد خواهند شد

طاهری: نمی‌دانم چه کسی به استقلالی‌ها گفته بازی پخش نمی‌شود؟

طاهری: نمی‌دانم چه کسی به استقلالی‌ها گفته بازی پخش نمی‌شود؟ طاهری: نمی‌دانم چه کسی به استقلالی‌ها گفته بازی پخش نمی‌شود؟
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد ,محسن طاهری در گفت‌وگو با فارس، در مورد اینکه کانال باشگاه استقلال اعلام کرده است به خاطر مشکلات سخت‌افزاری دیدار این تیم مقابل سپاهان پخش مستقیم نخواهد شد، گفت: من الان در ورزشگاه نقش جهان هستم و عوامل صدا و سیما در حال نصب SNG برای پخش مستقیم مسابقه هستند و کارهای مربوط به این امر در حال انجام است و مشکل خاصی تا الان وجود ندارد.

وی در مورد اینکه استقلالی‌ها اعلام کردند که در جلسه هماهنگی این موضوع به اطلاع آنها رسیده است، گفت: نمی‌دانم چه کسی این موضوع را اعلام کرده اما الان ماشین‌های صدا و سیما اینجا هستند و در حال نصب سیستم‌های ماهواره‌ای برای پخش مستقیم به سر می‌برند.

طاهری در مورد شرایط ورزشگاه گفت:‌هوا بسیار صاف و آفتابی است و در حال حاضرحدود 60 تا 70 استقلالی برای تماشای مسابقه به ورزشگاه آمده‌اند هر چند که سپاهانی‌ها در ساعات آینده و با نزدیک شدن زمان مسابقه می‌آیند.

مدیرعامل سپاهان در مورد بلیت فروشی این دیدار و اینکه ایا برای این مسابقه بازار سیاه راه می‌افتد یا خیر، گفت:‌مشکلی برای بلیت‌فروشی نداریم و فکر نمی‌کنم بازار سیاه راه بیفتد. نیروهای یگان ویژه و انتظامی در ورزشگاه مستقر هستند و با این وجود امکان چنین امکانی بسیار بعید است هر چند که به اندازه‌ای جا داریم که هر کسی بیاید می‌تواند با خرید بلیت وارد ورزشگاه شود.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها