X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

5 دی 1395, 17:57
کد خبر: 21628
خبرنگار: khani
نظرات: 2

کارشناسی داوری استقلال وسپاهان

داوری فوق‌العاده از جهانی‌ترین داور ایران

داوری فوق‌العاده از جهانی‌ترین داور ایران داوری فوق‌العاده از جهانی‌ترین داور ایران
داوری بازی استقلال وسپاهان عالی بود .بازی سختی که می توانست برای یک داور دردسر داشته باشد اما بین المللی ترین داور ایران در این بازی خودش وجامعه داوری را روسپید کرد .
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از "ورزش سه" سید رضا غیاثی کارشناس با تجربه داوری وداور خوب دهه 50 و60 فوتبال ایران عملکرد فغانی را با عناوین ذیل بررسی کرد .

یکی از بهترین ها
علی رضا فغانی داور بازی سپاهان واستقلال بازهم یکی از مسلط ترین قضاوت هایش راانجام داده واعتبار خود را دراین بازی به منصه ظهور رساند.

کمک های شایسته
کمکهای او حسین طالقانی ومحمد راهی نیز بخوبی اورا یاری دادند وجای حرف وحدیثی را باقی نگذاشتند ویارویاور او بودند.چیزی که از یک کمک داور خوب میتوان انتظار داشت .

4 صحنه داوری که همگی درست بود

*علیرضا فغانی در نیمه اول فقط یکبارمحک خورد انجا که در دقیقه٣٠ بازی، بازی راادامه دادوحاضر نشد بنفع تیم سپاهان روی نقطه پنالتی برود تصمیمی درست وبدون شبهه که منطقی بود .

*در این نیمه به فرشید اسماعیلی برای خطایی که مرتکب شد اخطار داد که صحیح بود.

* دردقیقه٤٥ پس از برخورد دو بازیکن استقلال باهم بازی را قطع کرد وبعد از مداوای انها دراپ بال انداخت که درست وحرفه ای بود .

*اخطار در دقیقه٥٦به مگویان هم به دلیل خطا روی حاج صفی تصمیم درستی بود.

داور خوب ،از سختی ها می کاهد

به اعتقاد من درجه سختی بازی زیاد بود ،بازی در فشار بالا وحساسیت فوق العاده ای انجام می شد اما درایت و کاردانی داور باعث شد تا سطح سختی بازی به متوسط تقلیل یابد.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها