X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

6 دی 1395, 08:54
کد خبر: 21637
خبرنگار: khani
نظرات: 0

وقتی دقیقه ۹۲ گل خوردیم مشخص است چه تیمی شانس آورد

بصیرت: پرسپولیس برای جذب خلیل‌زاده اقدامی نکرده است/ او با سپاهان قرارداد دارد

بصیرت: پرسپولیس برای جذب خلیل‌زاده اقدامی نکرده است/ او با سپاهان قرارداد دارد بصیرت: پرسپولیس برای جذب خلیل‌زاده اقدامی نکرده است/ او با سپاهان قرارداد دارد
مربی سپاهان تأکید کرد که مدافع این تیم در نیم‌فصل به پرسپولیس نمی‌رود.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد ، مجید بصیرت در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در خصوص دیدار پایانی سپاهان در نیم فصل اول مقابل استقلال و کسب نتیجه تساوی مقابل این تیم گفت: نیمه اول خوب نبودیم. نه اینکه خیلی بد باشیم، اما در نیمه دوم خیلی خوب بهتر بودیم و توانستیم بازی زیبایی را به نمایش بگذاریم. در نیمه دوم سپاهانی شدیم که همه دوست دارند و رو به جلو فوتبال بازی می‌کند.

وی افزود: بازیکنان ما مقابل استقلال تلاش زیادی کردند و می‌توانستیم گل دوم و سوم را هم بزنیم، اما بدشانس بودیم و بی‌دقتی کردیم. در این بازی چند بازیکن جوان هم در زمین داشتیم که کم تجربگی کردند، اما باید پای بازیکن جوان ایستاد تا رشد کند و با تجربه شود. مقابل استقلال روی کم تجربگی و غافلگیری در دقیقه 92 گل خوردیم. ضمن اینکه اگر به هر جهت دنبال کسب برد بودیم، می‌توانستیم بعد از گلی که زدیم یک دفاع به ترکیب اضافه کنیم تا بازی را بکُشیم و برنده شویم، اما ویسی به این مسائل اعتقادی ندارد و می‌گوید نباید روح فوتبال را کُشت و باید مردم از فوتبال لذت ببرند. ضمن اینکه بعد از بازی شنیدم یکی از هواداران استقلال پس از گل این تیم سکته و فوت کرده است که باید به خانواده‌اش، استقلالی‌ها و جامعه فوتبال تسلیت بگویم.

مربی سپاهان در پاسخ به این سؤال که به نظرش در بازی روز گذشته (یکشنبه) تیم او شانس آورد یا استقلال، گفت: وقتی دقیقه 92 گل می‌خوریم، مشخص است چه تیمی شانس آورده است. استقلال هم خیلی فشار آورد، آنها چند موقعیت خوب داشتند، چند کرنر خوب زدند و خطرناک ظاهر شدند و حتی می‌توانستند برنده باشند. با این حال برنده این بازی تماشاگران بودند که بازی زیبایی مشاهده کردند و باید از همه هواداران که به زیبا شدن بازی کمک کردند تشکر کنم به خصوص هواداران خودمان که امیدوارم روز جمعه هم ما را مقابل نفت حمایت کنند.

بصیرت درباره دیدار نیمه نهایی جام حذفی مقابل نفت تهران گفت: نمی‌توانم در برنامه سازمان لیگ دخالت کنم، اما به نظرم اگر بازی ما با نفت دیرتر انجام می‌شد، هم برای ما بهتر بود و هم برای نفت. چه بهتر که این بازی 11 یا 12 دی‌ماه انجام می‌شد تا فشار کمتری به هر دو تیم می‌آمد و احتمال مصدومیت بازیکنان دو تیم هم کمتر می‌شد.

وی در خصوص بحث حضور شجاع خلیل‌زاده در پرسپولیس و مباحثی که در این خصوص مطرح شده است و گفته می‌شود پرسپولیس برای جذب این بازیکن درخواست داده است، به تسنیم گفت: شجاع با سپاهان قرارداد دارد و بهتر است به این مسئله نپردازیم. خلیل‌زاده بازیکن باتجربه و با تعصبی است و چنین مسائلی هم در میان نیست. پرسپولیسی‌ها هم برای جذب او درخواستی نداده‌اند و اقدامی نکرده‌اند.

مربی سپاهان درباره نقل و انتقالات نیم فصل این تیم گفت: آقای ویسی قرار است پس از بازی با نفت و روز شنبه با هیئت مدیره جلسه داشته باشد تا در این خصوص صحبت کند. ورودی و خروجی‌های ما هنوز مشخص نیست، اما تغییرات زیادی در تیم نداریم.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها