X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

6 دی 1395, 10:09
کد خبر: 21643
خبرنگار: khani
نظرات: 5

بازیکنان ما عملکرد خوبی داشتند

اخوان: نه شجاع می خواهد به پرسپولیس برود، نه ویسی اجازه می دهد

اخوان: نه شجاع می خواهد به پرسپولیس برود، نه ویسی اجازه می دهد اخوان: نه شجاع می خواهد به پرسپولیس برود، نه ویسی اجازه می دهد
سرپرست تیم فوتبال سپاهان گفت:تمام تماشاگرانی که به استادیوم آمده بودند، از نمایش 2 تیم راضی بودند و این بهترین خبر است.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد ، مهدی اخوان در گفت و گو با خبرنگار کاپ در رابطه با تساوی روز گذشته سپاهان مقابل استقلال اظهار داشت: متاسفانه در دقایق پایانی گل تساوی را دریافت کردیم. البته بازیکنان ما عملکرد خوبی داشتند و اینطور اتفاقات هم از زیبایی های فوتبال است. همین اتفاقات است که فوتبال را جذاب می کند.
وی افزود: ما از امروز برای دیدار مقابل نفت در جام حذفی استارت زدیم. تمام بازیکنان را برای این دیدار حساس در اختیار داریم و امیدوارم با پیروزی این دیدار سخت را پشت سر بگذاریم. دیروز هم تمام تماشاگرانی که به استادیوم آمده بودند، از نمایش 2 تیم راضی بودند و این بهترین خبر است.
سرپرست تیم سپاهان درباره نقل و انتقالات نیم فصل تصریح کرد: هنوز که تصمیم خاصی نگرفتیم. تمرکز کادرفنی و بازیکنان روی دیدار جام حذفی است و اگر نیازی به جذب بازیکن دیگری باشد، بعد از این مسابقه انجام خواهد شد.
اخوان درباره حضور علی کریمی در ورزشگاه و احتمال جذب او گفت: به هر حال کریمی بازیکن سابق سپاهان است و آمده بود تا بازی تیمش را از نزدیک ببیند. خودش باید برای بازگشت به سپاهان تصمیم بگیرد و ما برای او تصمیم گیرنده نیستیم.
وی در واکنش به پیشنهاد پرسپولیسی ها برای جذب خلیل زاده بیان داشت: تا جایی که من می دانم هم خود شجاع می خواهد بماند و هم ویسی به او اعتقاد دارد. نمی توان بازیکنی را اجبار به ماندن کرد اما تا به حال صحبتی در این باره نشده است. فقط رسانه ها چنین شایعاتی را مطرح می کنند.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها