X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

6 دی 1395, 12:30
کد خبر: 21649
خبرنگار: khani
نظرات: 24

از گل احسان به پرسپولیس تا گل جلال به استقلال

گلزنان نوبتی سپاهان به 10 رسیدند

گلزنان نوبتی سپاهان به 10 رسیدند گلزنان نوبتی سپاهان به 10 رسیدند
2 گلزن برتر سپاهان در فصل جاری در پنج مسابقه اخیر این تیم در لیگ برتر و جام حذفی به نوبت گلزنی کرده‌اند.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از ایمنا، احسان حاج‌صفی و جلال‌الدین علی‌محمدی طی هفته‌های اخیر رقابت ناخواسته‌ای با یکدیگر داشته‌اند به این صورت که با گلزنی در لیگ برتر یا جام حذفی به نوبت عنوان بهترین گلزن فصل سپاهان را از آن خود کرده یا اینکه در این عنوان با دیگری شریک شده‌اند.
در پنج مسابقه اخیر سپاهان برابر تیم‌های گسترش فولاد، صبا، تراکتورسازی، سایپا و استقلال هر بار یکی از این 2 بازیکن به نوبت گلزنی کرده‌اند.
علی‌محمدی با گلی که در هفتادمین دقیقه از دیدار برابر استقلال از هفته پانزدهم لیگ برتر وارد دروازه میهمان تهرانی کرد جمع گل‌های خود در دیدارهای رسمی این فصل سپاهان را به عدد پنج رساند و از این نظر با حاج‌صفی برابر شد.
جالب آنکه گلزنان برتر سپاهان هیچ‌کدام در مقطع ابتدایی فصل گلی به ثمر نرسانده بودند. حاج‌صفی اولین گلش را در آخرین روز تابستان به پرسپولیس زد. اولین گل فصل علی‌محمدی هم در هشتمین روز پاییز به غذای سبز زده شد.
در فاصله سه‌ماهه بین گل احسان به پرسپولیس در استادیوم فولادشهر تا گل جلال به استقلال در ورزشگاه نقش جهان این 2 بازیکن روی هم هشت گل دیگر هم برای سپاهان در جام حذفی و لیگ برتر به ثمر رسانده‌اند تا جمع گل‌هایشان به عدد 10 برسد.
باید دید که رقابت پنهان این 2 بازیکن در دیدار روز جمعه برابر نفت تهران از مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی نیز ادامه خواهد یافت و مثل پنج بازی قبلی باز هم یکی از آنها موفق به گلزنی برای سپاهان می‌شود یا خیر.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها