X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

7 دی 1395, 14:22
کد خبر: 21663
خبرنگار: khani
نظرات: 2

امینی در جام حذفی دروازه‌بان ماست

اخوان: لیست ورودی و خروجی سپاهان بعد از بازی با نفت مشخص می‌شود

اخوان: لیست ورودی و خروجی سپاهان بعد از بازی با نفت مشخص می‌شود اخوان: لیست ورودی و خروجی سپاهان بعد از بازی با نفت مشخص می‌شود
سرپرست تیم فوتبال سپاهان از مشخص شدن لیست ورودی و خروجی این باشگاه اصفهانی بعد از دیدار با نفت تهران خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد ، مهدی اخوان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد اینکه چه زمانی لیست ورودی و خروجی سپاهان اعلام می‌شود، گفت: هنوز این لیست‌ها اعلام نشده و باید بازی با نفت از مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی را پشت سر بگذاریم تا اعلام این لیست ورودی و خروجی روی تیم در بازی فوق تأثیر منفی نگذارد.

وی در مورد وضعیت شجاع خلیل‌زاده گفت: همان‌طور که مطلعید خلیل‌زاده قراردادش را تا پایان فصل تمدید کرده ضمن اینکه هیچ تیمی هم در مورد او صحبتی با ما نداشته و اگر صحبتی هم بود ما این بازیکن را در این مقطع از فصل نمی‌دادیم.

اخوان در مورد اینکه گفته می‌شود عارف غلامی از یکی از تیم‌های خارجی پیشنهاد دارد، گفت: درست است و او درخواست باشگاه فوق را ارائه کرده، اما چون در ترکیب اصلی تیم سپاهان به میدان می‌رود، ویسی اعلام کرده فعلاً با جدایی او مخالف است.

سرپرست تیم فوتبال سپاهان درمورد اینکه شنیده می‌شود برخی بازیکنان مازاد تیم‌های دیگر در لیست ویسی قرار دارند، گفت: فعلاً در مورد جذب بازیکن هیچ بحثی در سپاهان نیست.

وی در پاسخ به اینکه جمعه کدام دروازه‌بان سپاهان را همراهی می‌کند، گفت: هنوز مشخص نیست اما تا اینجای کار ویسی در بازی‌های حذفی امینی را دروازه‌بان سپاهان انتخاب کرده است.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها