X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

8 دی 1395, 08:58
کد خبر: 21669
خبرنگار: khani
نظرات: 11

سپاهان - نفت، جمعه، ساعت 13 و 45 دقیقه

رونمایی از اولین فینالیست در نقش جهان

رونمایی از اولین فینالیست در نقش جهان رونمایی از اولین فینالیست در نقش جهان
طلایی‌پوشان اصفهانی برای گرفتن جواز حضور در فینال جام حذفی باید در ورزشگاه نقش جهان از سد زردپوشان تهرانی بگذرند.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از ایمنا، چهره اولین فینالیست این دوره از رقابت‌های جام حذفی فوتبال ایران بعدازظهر روز جمعه آینده در ورزشگاه نقش جهان مشخص خواهد شد جایی که سپاهان اصفهان و نفت تهران از مرحله نیمه‌نهایی این مسابقات به مصاف هم خواهند رفت.
طلایی‌پوشان اصفهانی برای رسیدن به جمع چهار تیم پایانی جام حذفی به ترتیب از سد تیم‌های غذای سبز نیشابور، پارس جنوبی جم، آلومینیوم اراک و سایپا گذشتند. دیدار قبلی آنها در این رقابت‌ها آخرین روز پاییز برابر خودروسازان نارنجی‌پوش تهرانی برگزار شد که طی آن سپاهان با گل‌های احسان حاج‌صفی و رسول نویدکیا از سد میهمان خود گذشت.
نفت تهران برای راهیابی به نیمه‌نهایی جام حذفی بازی به مراتب دشوارتری را در یک چهارم نهایی پشت سر گذاشت. شاگردان علی دایی پس از آنکه در پایان 90 دقیقه بازی برده را با استقلال مساوی کردند در حالی در وقت‌های اضافه به برتری رسیدند که حدود یک ربع ساعت از همشهری پُرطرفدارشان عقب بودند. زردپوشان تهرانی پیش از آنکه استقلال را حذف کنند در مراحل قبل به ترتیب از سد تیم‌های مهرگان دره‌ شهر، نساجی مازندران و شهرداری فومن گذشته بودند. از آنجا که نفت 2 دیدار آخرش برابر استقلال تهران و شهرداری فومن در مراحل یک چهارم و یک هشتم نهایی را در ورزشگاه تختی برگزار کرد میزبانی مرحله نیمه‌نهایی خود به خود به سپاهان رسید.
شاگردان عبدالله ویسی که پس از توقف دراماتیک این هفته‌شان برابر استقلال تهران یک فرصت طلایی برای صعود چندپله‌ای در جدول رده‌بندی لیگ برتر را از دست دادند چشم امیدشان برای فتح جام و کسب سهمیه آسیایی در وهله اول به جام حذفی است. این گزاره عیناً درباره حریف تهرانی هم صدق می‌کند به خصوص که نفت پس از گرفتن جواز حضور در مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی در آخرین دیدار از دور رفت لیگ شانزدهم در خانه مغلوب تراکتورسازی شد تا بیش از پیش از صدرنشینان عقب بیفتد.
به طور کلی، سپاهان و نفت در حال حاضر وضعیت بسیار مشابهی دارند. هر 2 تیم به نیمه‌نهایی جام حذفی رسیده‌اند و در لیگ برتر با وجود فاصله سه‌پله‌ای در جدول فقط و فقط یک امتیاز با هم اختلاف دارند. این 2 تیم همچنین ظرف پنج روز در جام حذفی و لیگ برتر میزبان استقلال تهران بودند. در واقع، این نفت بود که با حذف آبی‌های پایتخت مانع از آن شد تا سپاهان و استقلال 6 روز پس از رویارویی در ورزشگاه نقش جهان در استادیوم آزادی نیز با هم تجدید دیدار نمایند.
در آخرین دیدار سپاهان در لیگ برتر هواداران اصفهانی با حضور پُرشورشان روز باشکوهی را برای ورزشگاه نقش جهان رقم زدند. در آن مسابقه تقابل با یک حریف پُرطرفدار هواداران را در یک روز غیرتعطیل به ورزشگاه کشاند. باید دید رویارویی سرنوشت‌ساز با یک حریف کم‌طرفدار در نیمه‌نهایی جام حذفی در یک روز تعطیل آنها را به مجاب به حضور در نقش جهان می‌کند یا خیر.
ترکیب احتمالی 2 تیم
سپاهان: مهدی امینی، عارف غلامی، موسی کولیبالی، شجاع خلیل‌زاده، احسان حاج‌صفی، محمود قائدرحمتی، میلاد سرلک، طالب ریکانی، فرید بهزادی کریمی، جلال‌الدین علی‌محمدی و مهرداد محمدی
نفت: میلاد فراهانی، وحید حمدی‌نژاد، علیرضا عزتی، احمد آل‌نعمه، رضا علیاری، آرش رضاوند، امیرارسلان مطهری، رضا اسدی، محمد قاضی، عباس بوعذار و ایمان مبعلی
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها