X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

8 دی 1395, 17:37
کد خبر: 21676
خبرنگار: khani
نظرات: 19

مهدی اخوان : دست و پا زدن برای حفظ بازیکن درست نیست

مهدی اخوان : دست و پا زدن برای حفظ بازیکن درست نیست مهدی اخوان : دست و پا زدن برای حفظ بازیکن درست نیست
سرپرست تیم سپاهان گفت: شجاع خلیل زاده تا پایان فصل با ما قرارداد دارد و از جمع ما جدا نمی شود.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد ، مهدی اخوان در گفت وگو با کاپ، درباره قرار گرفتن نام شجاع خلیل زاده در لیست خرید تیم پرسپولیس در نیم فصل دوم اظهار داشت: شجاع خلیل زاده بازیکن ماست و تا پایان فصل با ما قرارداد دارد. این بازیکن در این فصل عملکرد خوبی داشته و ما اجازه نمی دهیم که این بازیکن از تیم ما برود.
وی خاطرنشان کرد: تیم ما دو روز دیگر در جام حذفی بازی دارد و کار قشنگ و حرفه ای نبود که پرسپولیسی ها نام شجاع را رسانه ای کنند. البته بگویم که هنوز مکاتبه ای از طرف باشگاه آنها با ما صورت نگرفته است. ولی مطمئنا کار قشنگی نیست که اینجور لیست ها منتشر شود. چرا که ممکن است تمرکز بازیکن را بهم بریزد.
سرپرست تیم سپاهان در پاسخ به این سوال که اگر خود خلیل زاده خواهان جدایی از سپاهان شود آنها چه می کنند تصریح کرد: اینجا بحث فرق می کند. البته آقای ویسی باید در این باره تصمیم بگیرد و حرف نهایی را بزند اما اعتقاد من این است وقتی بازیکن خودش می خواهد از تیم جدا شود دست و پا زدن برای نگه داشتنش درست و سودمند نیست.
اخوان در پایان درباره اینکه مذاکره با محمد طیبی ربطی به جدایی شجاع خلیل زاده دارد یا خیر گفت: این دو موضوع هیچ ارتباطی به هم ندارند. امروز هم که طیبی به تمرین ما آمده بود اصلا من متوجه نشدم که او می خواسته مذاکره کند یا خیر من فقط دیدم او چند دقیقه آمد به تمرین ما و چند لحظه با عبدالله ویسی صحبت کرد و سپس رفت.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها