X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

9 دی 1395, 09:35
کد خبر: 21680
خبرنگار: fateme-qp
نظرات: 3

هر پنجشنبه با فوتبال اروپا...

شکست ناپذیری چلسی به دوازده رسید

شکست ناپذیری چلسی به دوازده رسید
شکست ناپذیری چلسی به دوازده رسید

در سرویس هفتگی پایگاه خبری طوفان زرد ، هر پنجشنبه به مروری بر رویدادهای فوتبال اروپا می پردازیم. حواشی ، اتفاقات و نتایج دیدار های مهم برگزار شده در لیگ های آلمان ، ایتالیا ، فرانسه ، اسپانیا و ...
شکست ناپذیری چلسی به دوازده رسید

هجدهمین هفته از رقابتهای لیگ جزیره با برتری سه بر یک منچستریونایتد در خانه ساندرلند پیگیری شد.شیاطین سرخ که برای ادامه روند رو به رشد خود به امتیازات این دیدار نیاز داشتند،موفق شدند سه بار دروازه حریف را باز کنند و در مقابل تنها یک گل دریافت کردند تا هر سه امتیاز این دیدار را به دست آورند.زننده یکی از گل های قرمزپوشان، زلاتان ابراهیموویچ بود،نکته جالب این گل،پاس گلی بود که توسط پل پوگبا برای ستاره سوئدی فرستاده شد.چراکه پوگبا هر سه پاس گل خود در این فصل را برای زلاتان ارسال کرده است.پوگبا همچنین در بازی مقابل ساندرلند رکورد 83 درصد دقت پاس را برجای گذاشت. او 8 شوت زد و یک پاس گل داد. وی با زدن 3 تکل موفق و 5 قطع توپ در کار دفاعی تیمش هم شرکت داشت.در دیگر دیدار، آرسنال که با دو شکست سال 2016 را به پایان برده بود،در خانه و با گل دقایق پایانی اولیویه ژیرو ،پیروزی دشوار و یک گله ای برابر وست برومویچ کسب کرد.بدین ترتیب توپچی ها در هر 21 دیدار قبلی خود در تاریخ لیگ برتر مقابل وست بروم موفق به گلزنی شده که تا کنون هیچ تیمی مقابل یکی از حریفان خود به چنین رکوردی نرسیده است.منچسترسیتی نیز از دیدار با هال سیتی دست پر بازگشت و موفق شد با زدن سه گل در بیست دقیقه پایانی، تیم میزبان را در هم بکوبد.جدال چلسی و بورنموث نیز با همین نتیجه به سود آبی پوشان به پایان رسید تا آبی های لندن به دوازدهمین پیروزی پیاپی خود دست یابند.لازم به ذکر است ادن هازارد که زننده دومین گل تیمش در این دیدار بود،با حساب این گل در لیگ جزیره پنجاه گله شد.

شاگردان یورگن کلوپ در لیورپول هم پذیرای استوک سیتی بودند و این تیم را با چهار گل در هم کوبیدند و یک گل نیز دریافت کردند.با حساب چهار گلی که قرمز ها در این دیدار به ثمر رساندن،یورگن کلوپ و تیمش در 48 بازی در لیگ جزیره آمار 100 گل زده را از خود بر جای گذاشتند.در پایان این هفته از رقابتها چلسی 46 امتیازی رده نخست جدول را به تسخیر خود در آورد و لیورپول، منچستر سیتی و آرسنال نیز رده های بعدی را کسب کردند.شیاطین سرخ نیز بر پله ششم تکیه زدند.


در هفته هجدهم سری آ ایتالیا، اینتر میلان با سه گل از سد لاتزیو عبور کرد.شاگردان استفانو پیولی نیمه اول را بدون گل پشت سر گذاشتند اما در نیمه دوم با زدن سه گل،سه امتیاز این دیدار را از آن خود کردند.

آ اس رم نیز با همین تعداد گل موفق به شکست کیه وو شد با این تفاوت که حریف موفق به جبران یکی از گل های خورده شد.دیدار های یونتوس و آث میلان با حریفان خود نیز به علت برگزاری سوپرکاپ میان این دو تیم،در ماه بعد برگزار خواهد شد.گفتنی است دیدار سوپرکاپ با کشیده شدن بازی به ضربات پنالتی، 5 بر 4 به سود میلان خاتمه یافت.
در پایان هفته هجدهم،یونتوس با یک بازی کمتر همچنان در صدر جدول قرار دارد.آ اس رم رتبه دوم را به نام خود کرده است و آث میلان و اینتر میلان نیز در رده های پنجم و هفتم قرار دارند.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها