X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

9 دی 1395, 11:27
کد خبر: 21683
خبرنگار: fateme-qp
نظرات: 12

اجازه جدایی به خلیل زاده نمی دهیم

اخوان: کریمی با طاهری گفت و گو کرد

اخوان: کریمی با طاهری گفت و گو کرد اخوان: کریمی با طاهری گفت و گو کرد
سرپرست تیم فوتبال سپاهان گفت: علی کریمی یک بار به باشگاه آمد و با محسن طاهری صحبت‌هایی انجام داد اما هنوز با عبدالله ویسی گفتگو نداشته است.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد، مهدی اخوان در گفتگو با خبرنگار ایمنا در مورد شرایط سپاهان قبل از مصاف با نفت تهران در مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی اظهار داشت: ساعت 15 و 30 دقیقه بعدازظهر امروز آخرین تمرین خود را برگزار می‌کنیم و بازیکنان و کادرفنی در هتل آسمان مستقر می شوند.
وی ادمه داد: هیچ محروم یا مصدومی برای بازی فردا نداریم و تیم از شرایط خیلی خوبی برخوردار است و در بازی مقابل نفت هم به دنبال یک نتیجه خوب هستیم.
سرپرست تیم فوتبال سپاهان در پاسخ به این سوال که آیا علی کریمی برای بازگشت به سپاهان مذاکره‌ای با این باشگاه انجام داده است یا خیر بیان داشت: کریمی در این مدت که در اصفهان است یک بار به باشگاه آمد و با محسن طاهری صحبت‌هایی انجام داد اما هنوز با عبدالله ویسی گفتگو نداشته است. من هم بیشتر از این اطلاعی ندارم اما لیست اصلی ورودی و خروجی بازیکنان را بعد از بازی فردا اعلام می‌کنیم.
اخوان در خصوص پیشنهاد پرسپولیس برای به خدمت گرفتن شجاع خلیل‌زاده گفت: هنوز هیچ درخواستی از طرف پرسپولیس به باشگاه سپاهان ارسال نشده است. شجاع تا پایان فصل با تیم قرارداد دارد و به هیچ عنوان اجازه خروج از سپاهان را به این بازیکن نمی‌دهیم.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها