X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

9 دی 1395, 19:23
کد خبر: 21686
خبرنگار: fateme-qp
نظرات: 39

شناخت خوبی از کادر فنی و تیم نفت داریم

ویسی: می توانیم به فینال حذفی برسیم

ویسی: می توانیم به فینال حذفی برسیم ویسی: می توانیم به فینال حذفی برسیم
سرمربی سپاهان گفت:ما شناخت خوبی از کادر فنی و تیم نفت داریم.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از کاپ، عبدالله ویسی در نشست خبری پیش از مسابقه نیمه نهایی جام حذفی مقابل نفت اظهار داشت: یک دیدار بسیار حساس، مهم و قابل احترام داریم. نه تنها برای سپاهان بلکه برای تمام استان اصفهان. با 90 دقیقه بازی جانانه و تماشاگرپسند می توانیم به فینال برسیم و یک جام برای اصفهان به ارمغان بیاوریم. ما شناخت خوبی از کادر فنی و تیم نفت داریم. با شناخت از این تیم امیدواریم نقاط قوت این تیم را بسته و برتری را از آن خود کنیم.

سرمربی سپاهان درباره غایبان بازی فردا اظهار داشت: محروم و مصدوم خوشبختانه نداریم.
ویسی درباره اتفاقات اواخر بازی با استقلال تصریح کرد: این اتفاق برای همه تیم ها رخ می دهد که در دقیقه یک یا 90 گل بزنند یا گل بخورند. برای ما هم اتفاق افتاده که در دقیقه 90 گل بزنیم. اصلا کاری به نقشه های تیم ندارد. ما این قدر جوانمردانه بازی می کنیم که بازیکنان ما هرگز وقت کشی نمی کنند. در بازی قبل در دقیقه 90 کولیبالی و دروازه بان ما به هم خوردند و دروازه بان ما می توانست یک دقیقه خودش را روی زمین بیندازد. اما این کار را نکرد. به هر حال این ها اتفاقات فوتبالی است و رخ می دهد.

وی درباره رویارویی با ایمان مبعلی اذعان داشت: ایمان بازیکن خود من بوده و آنالیز کاملی از وی داریم. یکی از بازیکنان خوب کشور است که ضربات ایستگاهی اش ویرانگر است. مطمئنا جلوی قدرت ایمان و نفت را خواهیم گرفت. می خواهیم برنده بازی باشیم اما اتفاقات بازی نشان می دهد که چه تیمی برنده می شود. با این حال تلاشمان را می کنیم که برنده شویم.

ویسی درباره بازی فردا بیان داشت: جام حذفی ممکن است به وقت اضافی و پنالتی بکشد اما تمام تلاشمان این است که در 90 دقیقه برنده شویم. تماشاگران بارها نشان داده اند که عبدالله ویسی یا کس دیگری مربی باشد. برایشان مهم نیست و مهم نام سپاهان است. امیدواریم فردا روزی پرشور با حضور طرفداران سپاهان باشد.

سرمربی سپاهان در ارتباط با بازیکنان غایب نفت اظهار داشت: شاید تفکرات درستی برای یک مربی نباشد که در صورت غیبت دو سه بازیکن حریف، تیم را دست کم بگیرد. این مساله تنها گول زنک است. همیشه بازیکنان تازه وارد می خواهند خودشان را نشان دهند. تمام وجودمان را می گذاریم که برنده شویم و می دانیم جوانتر ها می آیند تا با انگیزه بالا، خودشان را بیشتر نشان بدهند.

ویسی در رابطه با خریدهای نیم فصل گفت: تیم ها در نیم فصل به دنبال تغییر هستند. ما هم لیستی به جلال عبدی امروز با ما قرارداد بست. بقیه صددرصد نشده اند. پدرو هم از تیم ما خارج شده است.

وی در رابطه با شرایط علی کریمی بیان داشت: باشگاه هم موافقت کرد که کریمی برود. الان هم موافقیم برگردد. اما پول برای رضایتنامه او بسیار بالاست و نمی دانم باشگاه می تواند چنین پولی بدهد یا خیر؟ ضمن این که او با تیم های دیگر هم صحبت کرده است.

ویسی درباره شرایط شجاع خلیل زاده اذعان داشت: تا زمانی که شجاع در تیم ما است، حتی اگر پیکه هم به تیم ما بیاید شجاع را بازی می دهم. پرسپولیسی ها بدانند که شجاع بازیکن ما است. همه بازی ها برای ما بازی کرده است. می دانم پیشرفت مهم است اما سپاهان هم تیم کوچکی نیست و در همین جا می تواند پیشرفت کند. 10 میلیارد هم به من بدهند تا شجاع آزاد شود، او را آزاد نمی کنم و فقط من باید اخراج شوم تا شجاع از این تیم برود.
سرمربی سپاهان درباره دروازه تیم در بازی فردا خاطرنشان کرد:ما با سه چهار ایرانی صحبت کرده ایم که در هر پست حضور دارند. وقتی گلری مثل امینی می آید و این همه کمک در 5 بازی جام حذفی می کندمگر بیمارم که او را کنار بگذارم. او می تواند عابدزاده اصفهان باشد. ضمن این که امینی ارزان است و با 40-30 میلیون آمده است
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها