X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

10 دی 1395, 16:40
کد خبر: 21703
خبرنگار: fateme-qp
نظرات: 8

مردانه بازی کردیم

دایی: نبود قاضی به تیم ما ضربه زد

دایی: نبود قاضی به تیم ما ضربه زد دایی: نبود قاضی به تیم ما ضربه زد
مربی نفت گفت:بچه ها مردانه بازی کردند و حقشان پیروزی بود.

به گزارش کاپ، محمد دایی در نشست خبری پایان مسابقه تیم های نفت و سپاهان اظهار داشت: فکر مینم با 50 درصد توان خود به این بازی آمدیم.بچه ها مردانه بازی کردند و حقشان پیروزی بود.

وی افزود: صددرصد نبود قاضی به تیم ما ضربه زد. تلاش ما این بود که بعد از گل اول و با جلو آمدن تیم سپاهان، با ضد حمله به حریف ضربه بزنیم. ما در پایان بازی دو اخراجی داشتیم و علاوه بر قاضی، آل کثیر هم مصدوم شد و با تیمی نیمبند توانستیم پیروز شویم.

مربی نفت اذعان داشت: نمی خواهم درباره داوری صحبت کنم اما به نظر من پنالتی حریف درست نبود. ضمن این که وقتی برای ما پنالتی اعلام شد، داور باید دروازه بان حریف را از زمین اخراج می کرد.

دایی درباره اعتراضات علی دایی در خاتمه دیدار گفت: من در دل دایی نیستم و نمی دانم آن موقع چه تصمیمی گرفت و چه فکری می کرد ولی به هر حال فوتبال است و 90 دقیقه ما تحت فشار هستیم. وقتی تیم مربی یک بر صفر جلو باشد و در دقیقه 90 به ضرر تیمش پنالتی اعلام شود این گونه اعتراض می کند. اگر مربی حریف هم بود چنین کاری را می کرد.

وی در پاسخ خبرنگاری که معتقد بود نفت به سبک تیم ملی بحرین ضدفوتبال بازی کرد؛ گفت: تیم ما داخل زمین بود و اصلا از زمین بیرون نکشیدیم. ضمن این که ما امروز در برابر این همه تماشاگر و مقابل تیم سپاهان که تازه روز به روز بهتر شده است، بازی بسیار بابرنامه و فکری را انجام داد. به همین خاطر من اصلا با نظر شما موافق نیستم.

دایی درباره توهین هایی که در اواخر بازی از سوی تماشاگران شد، تصریح کرد: این مساله مشکل فوتبال ماست و عزم لازم برای از بین بردن این در فوتبال نیست. به نظر من فرهنگسازی باید از خود تماشاگران شروع شود. مطمئن هستم 98 درصد تماشاگران از توهین هایی که در بازی شد ناراحت بودند اما خود تماشاگران باید اقدام کنند و مانع از این توهین ها شوند.

محمد دایی درباره این که دایی به بازیکنانش توصیه وقت کشی می کرده، اذعان داشت: علی دایی طرفدار بازی جوانمردانه است اصلا در فکرتان خطور نکند که علی دایی دنبال بازی ناجوانمردانه باشد. علی دایی فکرش جوانمردانه است و اگر سه نفر مرد در این فوتبال وجود داشته باشند، یکی از آن ها علی دایی است.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها