X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

10 دی 1395, 16:55
کد خبر: 21706
خبرنگار: fateme-qp
نظرات: 3

به تیم نفت تبریک می گویم

طالبی: فشار زیادی روی حاج صفی بود

طالبی: فشار زیادی روی حاج صفی بود طالبی: فشار زیادی روی حاج صفی بود
مدافع پیشین تیم سپاهان گفت: سپاهان خوب بازی کرد اما به تیم نفت بابت حضورش در فینال تبریک می گویم.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از کاپ، فرشید طالبی پس از شکست سپاهان مقابل نفت درباره پنالتی که احسان حاج صفی خراب کرد اظهار داشت: احسان دوست من است و در تیم ملی و سپاهان با هم بودیم. فشار روی یکسری بازیکن خاص است وقتی یک تیم دچار تغییرات می شود به وجود می آید. انتظار زیادی از احسان بود و بار زیادی روی دوش او بود. باید به احسان حاج صفی حق بدهیم.

وی ادامه داد: به خاطر اینکه چند سال در سپاهان حضور داشتم امروز آمدم تا بازی را از نزدیک ببینم. بازی قشنگی بود و سپاهان خوب بازی کرد اما به تیم نفت بابت حضورش در فینال تبریک می گویم.

بازیکن اسبق تیم های سپاهان و ذوب آهن درباره حضورش در جامعه هنر گفت: پیشنهاد فیلم سینمایی داشتم اما نمی خواستم به صورت جدی وارد این حوزه شوم می خواهم با قدرت به فوتبال برگردم اما اگر نشد به پیشنهادات سینمایی ام جدی تر فکر می کنم.

طالبی در پایان درباره بازی فردا ذوب آهن مقابل تراکتور گفت: وضعیت ذوب آهن با سپاهان بسیار متفاوت است. امیدوارم که ذوب آهن بتواند موفق باشد اما من دوران خوبی را در تراکتورسازی داشتم و عاشق هر دو تیم هستم. من را در معذوریت نگذارید تا به این سوال پاسخ بدهم.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها