X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

11 دی 1395, 10:39
کد خبر: 21723
خبرنگار: khani
نظرات: 3

از نیمکت به زمین، از زمین به نیمکت

بازگشت ناموفق رسول به ترکیب ( عکس)

بازگشت ناموفق رسول به ترکیب ( عکس) بازگشت ناموفق رسول به ترکیب ( عکس)
هافبک سپاهان در بازگشت به ترکیب اصلی این تیم اگرچه بسیار پُرتلاش ظاهر شد اما روز خوبی را برابر تیم سابقش پشت سر نگذاشت.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از ایمنا، رسول نویدکیا با کارت زردی که در دیدار با گسترش فولاد از هفته دوازدهم لیگ برتر دریافت کرد سه‌اخطاره شده و به همین دلیل بازی خانگی با صبا از هفته سیزدهم را از دست داد.
از آنجا که سپاهان برابر صبا با نتیجه‌ای قاطع پیروز شد عبدالله ویسی تصمیم گرفت تا در بازی با تراکتورسازی از هفته چهاردهم به ترکیب تیم برنده دست نزند. به این ترتیب، محرومیت یک‌جلسه‌ای نویدکیا برای او به قیمت از دست دادن جایگاهش در ترکیب اصلی به نفع طالب ریکانی تمام شد. اتفاقاً این تصمیم ویسی جواب داد و مهم‌ترین برد فصل سپاهان را برابر تیم رده دوم جدول رقم زد. البته رسول در ادامه آن مسابقه به عنوان بازیکن جایگزین به زمین آمد.
نیمکت‌نشینی نویدکیا در بازی با سایپا از مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی هم ادامه یافت و حتی گل زیبای این بازیکن به میهمان نارنجی‌پوش هم باعث نشد تا او در دیدار برابر استقلال تهران از هفته پانزدهم لیگ برتر در ترکیب اصلی سپاهان قرار بگیرد زیرا ویسی از عملکرد ریکانی در دیدارهای اخیر رضایت داشت و دلیلی بر جابجایی نمی‌دید.
سرمربی سپاهان اما در دیدار برابر نفت از مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی دست به تغییر سیستم زد به این ترتیب که به جای 2 هافبک دفاعی از تنها یک هافبک دفاعی در ترکیب اولیه خود استفاده کرد تا با نیمکت‌نشین شدن محمود قائد رحمتی، نویدکیا به عنوان هافبک راست به ترکیب اصلی بازگردد. اما این بازگشت برای رسول توأم با موفقیت نبود و این بازیکن 33 ساله پس از سپری کردن یک روز نه چندان خوب برابر تیم سابقش در نیمه دوم جای خود را به حسین فاضلی داد.
بازگشت ناموفق رسول به ترکیب ( عکس)
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها