X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

11 دی 1395, 10:49
کد خبر: 21724
خبرنگار: khani
نظرات: 6

علی آقا گفت: می روی و پنالتی را می‌گیری!

فراهانی: دایی نمی‌خواست تیم را بیرون بکشد

فراهانی: دایی نمی‌خواست تیم را بیرون بکشد فراهانی: دایی نمی‌خواست تیم را بیرون بکشد
دروازه بان تیم نفت تهران اعتقاد دارد پنالتی تیم سپاهان به درستی گرفته نشده است.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد ؛ میلاد فراهانی در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه" درباره پیروزی تیمش مقابل سپاهان در نیمه نهایی جام حذفی عنوان کرد: «بازی خیلی سنگینی بود. ما مقابل تیمی قرار گرفتیم که هواداران زیادی دارد و تیم بزرگی است. با این حال می خواستیم برنده از زمین خارج شویم و خوشبختانه این اتفاق افتاد.»

او درباره درگیری های ایجاد شده در بازی دیروز بیان کرد: «داور مسابقه از ابتدا عملکرد بدی نداشت اما در دقایق پایانی چند تصمیم بد و اشتباه گرفت که بازی به هم ریخت. او ابتدا توحید غلامی را به اشتباه اخراج کرد و سپس پنالتی گرفت که هرگز درست نبود. فرید کریمی توپ را از بین پاهای بازیکنان ما عبور داد و وقتی دید من توپ را برداشتم و او نمی رسد، خود را به زمین انداخت و داور پنالتی گرفت. همین مساله جنجال ساز شد.»

دروازه بان نفت درباره اینکه علی دایی می خواست تیمش را بیرون بکشد، گفت: «منظور علی دایی این نبود که بازی را ادامه ندهیم. علی آقا عصبانی بود و می خواست با بازیکنان صحبت کرد. خود من را صدا کرد و گفت مطمئنم که این پنالتی گل نمی شود. گفت تو می روی و پنالتی را می گیری. حتی گفت اگر این پنالتی گل شود، من فوتبال را کنار می گذارم.»

فراهانی تاکید کرد: «شخصا تصور نمی کردم حاج صفی آنگونه ضربه بزند؛ فکرم این بود که من ضربه را می گیرم. به هر حال خداراشکر توپ گل نشد و توانستیم به فینال مسابقات برویم.»

وی در پایان افزود: «ما تلاش زیادی کردیم تا به فینال حذفی رسیدیم. انشاءالله باید به رویه خود در فینال هم ادامه دهیم و امیدوارم جام را به دست آوریم.»
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها