X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

11 دی 1395, 12:24
کد خبر: 21733
خبرنگار: khani
نظرات: 0

کریمی هر وقت دوست داشت می‌تواند برگردد

اخوان: علی دایی بارها به داور چهارم و کمک داور حمله کرد

اخوان: علی دایی بارها به داور چهارم و کمک داور حمله کرد اخوان: علی دایی بارها به داور چهارم و کمک داور حمله کرد
مهدی اخوان گفت: ما کنار زمین شاهد بودیم که بارها سرمربی نفت به سمت داور چهارم و به کمک داور حمله کرد .
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از خبرنگار ورزشی آنا، مهدی اخوان، در مورد اتفاقات جنجالی بازی روز گذشته سپاهان و نفت تهران در مرحله نیمه نهایی رقابت‌های جام حذفی که در نهایت به حذف تیم اصفهانی منجر شد، گفت: «ما در 90 دقیقه بهتر از نفت بازی کردیم و حق ما پیروزی در این دیدار بود. نفتی‌ها با مهارت خاصی که داشتند موفق شدند جو مسابقه را تغییر دهند و در نهایت به خواسته خودشان برسند.»
وی ادامه داد: «زمانی که داور در نیمه اول علیه ما پنالتی گرفت ما هیچ اعتراضی نکردیم اما زمان پنالتی آنها، نیمکت ذخیره نفت 6 بار به سمت داور حمله کردند اما متاسفانه مسئولان برگزاری بازی هیچ واکنشی نشان ندادند. برگزارکننده این بازی‌ بسیار ضعیف عمل کرد و سرمربی نفت هم موفق شد که داور را تحت تاثیر جو قرار دهد. ما کنار زمین شاهد بودیم که بارها سرمربی نفت به سمت داور چهارم و کمک داور حمله می‌کرد اما آنها هیچ حرکتی انجام ندادند و زمان ضربه پنالتی ما هم آنقدر جو را متشنج کردند که تمرکز بازیکن را ما را برهم ریختند.»
سرپرست تیم سپاهان در خصوص لیست بازیکنان ورودی این باشگاه برای نیم فصل دوم لیگ بیان کرد: «باشگاه قصد دارد 4 بازیکن را برای نیم فصل دوم جذب کند که اسامی آنها را هم اعلام کرد. طیبی، بیت سعید، کریمی و حسن زاده در لیست خرید ما هستند که از امروز مذاکره ما برای جذب آنها شروع می‌شود.»
وی افزود: «علی کریمی با باشگاه دیناموزاگرب قرارداد دارد اما مثل اینکه دوست دارد به فوتبال ایران برگردد. این بازیکن از سپاهان لژیونر شد و این باشگاه خانه او محسوب می‌شود و هر وقت دوست داشت می‌تواند برگردد.»
اخوان در رابطه با جدایی شجاع خلیل زاده از سپاهان و پیوستنش به پرسپولیس گفت: «خلیل زاده تا پایان فصل با سپاهان قرارداد دارد و عبدالله ویسی هم مخالف جدایی این بازیکن است و به هیچ وجه حاضر نیست این بازیکن را از دست دهد.»
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها