X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

11 دی 1395, 12:26
کد خبر: 21734
خبرنگار: khani
نظرات: 0

پس از کنار رفتن از جام حذفی

سپاهان به 5 و 10 نرسید

سپاهان به 5 و 10 نرسید سپاهان به 5 و 10 نرسید
ناکامی سپاهان در راهیابی به دیدار پایانی جام حذفی احتمال دورقمی شدن تعداد جام‌های قهرمانی این تیم در پایان فصل جاری را کم کرد.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از ایمنا، سپاهان با پنج قهرمانی در لیگ برتر پُرافتخارترین تیم فوتبال ایران پس از حرفه‌ای شدن به حساب می‌آمد.
افتخارات تیم اصفهانی اما تنها محدود به تصاحب پنج‌باره جام قهرمانی لیگ برتر نیست بلکه طلایی‌پوشان علاوه بر آن، سه بار در دهه 80 و یک دفعه در دهه 90 در مجموع چهار مرتبه موفق به فتح جام حذفی شده‌اند.
پس از راهیابی به نیمه‌نهایی این فصل از رقابت‌های جام حذفی برای سپاهان که در پایان دور رفت لیگ شانزدهم درست در کمربند میانی جدول جای خوش کرده و از تیم صدرنشین 10 امتیاز عقب است این احتمال قوت گرفت که با راهیابی به فینال و در ادامه قهرمانی تعداد عناوین این تیم در جام حذفی مثل لیگ برتر به عدد پنج برسد اما با شکست برابر نفت تهران و حذف در مرحله نیمه‌نهایی این اتفاق نیفتاد تا در پایان فصل جاری نه تعداد جام‌های سپاهان در لیگ برتر و جام حذفی به برابری برسد و نه احتمالاً مجموع قهرمانی‌های طلایی‌پوشان اصفهانی طی 2 دهه اخیر دوررقمی شود.
البته تیم اصفهانی همچنان روی کاغذ این شانس را دارد تا در نیم‌فصل دوم عقب‌ماندگی 10 امتیازی خود نسبت به صدر را جبران کند و با قهرمانی در لیگ شانزدهم به دهمین عنوان قهرمانی خود دست یابد هرچند که وقوع این احتمال در شرایط فعلی کمی بعید به نظر می‌رسد.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها