X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

12 دی 1395, 09:05
کد خبر: 21745
خبرنگار: khani
نظرات: 11

بهترین تصمیم را می‌گیریم

طاهری :علی کریمی قلبش با سپاهان است

طاهری :علی کریمی قلبش با سپاهان است طاهری :علی کریمی قلبش با سپاهان است
مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: صحبت‌هایی را با علی کریمی داشته‌ایم و این بازیکن به ما اعلام کرده که دوست دارد در سپاهان بازی کند.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از خبرگزاری تسنیم از اصفهان، نقل و انتقالات نیم فصل لیگ برتر آغاز شده و این روزها تیم‌های لیگ برتری به‌ویژه تیم‌های بالای جدولی به تکاپو برای خرید بازیکن در بازاری افتاده‌اند که شاید بازیکن شاخص زیادی ندارد و بازاری تهی از ستاره را شاهد هستیم.

اما در این بازار کم ستاره، بازیکنان شاخصی بازار نقل و انتقالات را داغ کرده‌اند، بازیکنانی همچون رحیم زهیوی، سروش رفیعی، حسن بیت سعید، مسعود حسن‌زاده و علی کریمی که تیتر یک اخبار نقل و انتقالات را به خود اختصاص داده‌اند، تیم‌های بالای جدولی همچون سپاهان، استقلال، پرسپولیس، ذوب‌آهن و تراکتورسازی برای خرید این بازیکنان با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

شاید بتوان شاه ماهی این نقل و انتقالات را علی کریمی لژیونر ایرانی تیم دینامو زاگرب دانست، بازیکن جوانی و با استعدادی که ابتدای فصل سپاهان را به مقصد دینامو زاگرب ترک کرد تا شاید بتواند در فوتبال اروپا پیشرفت خوبی داشته باشد، اما مصدومیت این بازیکن سبب شد تا آنطور که باید در دینامو ندرخشد.

عدم حضور کریمی در ترکیب اصلی دینامو زاگرب سبب شده تا این بازیکن به فکر حضور مجدد در لیگ ایران باشد تا با حضور و درخشش در لیگ بتواند حضور بهتری در تیم ملی داشته باشد، 2 باشگاه سپاهان و پرسپولیس تهران مشتری‌های اصلی این بازیکن هستند.

کانال ارتباطی اصلی پرسپولیس با دینامو کرواسی مربی کروات آن‌هاست که رابطه خوبی با باشگاه دینامو دارد و می‌تواند رضایت کریمی را از این باشگاه اخذ کند اما رقیب دیگر پرسپولیس در انتقال این بازیکن سپاهان است، تیمی که علی کریمی در آکادمی آن پرورش پیدا کرده و به اروپا عزیمت کرد که به نحوی این مسئله سپاهان را در خرید این بازیکن پیش انداخته است.

محسن طاهری مدیرعامل باشگاه سپاهان در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در اصفهان درباره مذاکرات این تیم برای جذب علی کریمی اظهار داشت: صحبتی را با این بازیکن داشته‌ایم و با توجه به قرارداد این بازیکن با باشگاه کروات بتوانیم بهترین راه را اتخاذ کنیم و کریمی که از آکادمی ما بوده را در اختیار بگیریم.

وی افزود: براساس صحبت‌هایی که با کریمی داشتم این بازیکن قلبا با سپاهان است و به ما اعلام کرده که دوست دارد در ایران برای سپاهان بازی کند.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها