X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

12 دی 1395, 09:11
کد خبر: 21747
خبرنگار: khani
نظرات: 8

امینی باز هم برای سپاهان بازی می‌کند؟

فرصتی که این پسر از دست داد ( عکس)

فرصتی که این پسر از دست داد ( عکس) فرصتی که این پسر از دست داد ( عکس)
با حذف سپاهان از جام حذفی ماجراجویی دروازه‌بان جوان این تیم هم دست‌کم تا اطلاع ثانوی پایان یافت.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از ایمنا، انتقادها نسبت به عملکرد لی اولیویرا پس از بازی با استقلال از هفته پانزدهم لیگ برتر یک بار دیگر بالا گرفت زیرا این سنگربان 28 ساله برزیلی در صحنه گل حریف هیچ عکس‌العملی از خود نشان نداد و تنها تماشاگر چگونگی ورود توپ به دروازه‌اش شد.
مهدی امینی که با تصمیم عبدالله ویسی مأمور حفاظت از دروازه تیم اصفهانی در بازی‌های جام حذفی بود این فرصت را داشت تا با یک درخشش احتمالی در دیدار با نفت از مرحله نیمه‌نهایی سرمربی سپاهان را مجاب نماید که در بازی‌های لیگ برتر هم از او در ترکیب اصلی استفاده کند.
این دروازه‌بان 20 ساله اما با خطا روی مهاجم حریف در دقایق تلف‌شده از نیمه اول مسابقه در زمانی نامناسب یک پنالتی را به حریف تقدیم کرد و از بخت بد او فعل و انفعالات مسابقه هم در ادامه به گونه‌ای رقم خورد تا گل شدن همین پنالتی در نهایت مسبب حذف سپاهان از جام حذفی و بر باد رفتن رؤیای قهرمانی این تیم شود.
فرصتی که این پسر از دست داد ( عکس)

امینی البته پیشتر یک بار در بازی با فولاد از هفته یازدهم لیگ برتر در ترکیب اصلی تیم اصفهانی قرار گرفته است اما با حذف طلایی‌پوشان حالا معلوم نیست که حتی با وجود نوسانات گاه و بیگاه اولیویرا دوباره فرصت بازی برای سپاهان را پیدا می‌کند یا خیر.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها