X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

13 دی 1395, 20:48
کد خبر: 21757
خبرنگار: Razieh.sh
نظرات: 33

مهندس طاهری:

محرومیت شجاع خلیل زاده سخت گیرانه است

محرومیت شجاع خلیل زاده سخت گیرانه است محرومیت شجاع خلیل زاده سخت گیرانه است
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل ازباشگاه خبرنگاران جوان محسن طاهری اظهار داشت: کمیته انضباطی رای سخت گیرانه ای برای شجاع خلیل زاده صادر کرد و کمیته حقوقی باشگاه برای کاهش این محرومیت اقدامات لازم را انجام می دهد. امیدوارم کمیته انضباطی در محرومیت خلیل زاده تجدید نظر کند.

وی در ادامه عنوان کرد: ما هم بازی برابر نفت تهران را باختیم و هم با محرومیت خلیل زاده متضرر شدیم. رای صادر شده قطعی است اما به کاهش محرومیت خلیل زاده امیدوار هستیم.

طاهری درباره وضعیت بازیکنان مدنظر ویسی برای نیم فصل دوم گفت: نامه نگاری های لازم با بازیکنان تحت قرارداد باشگاه ها انجام دادیم تا رضایت نامه بازیکنان مدنظر ویسی از باشگاه های سابقشان بگیریم. امیدوارم با جذب بازیکنان جدید شرایط تیم در نیم فصل دوم بهتر شود.

وی درباره وضعیت شجاع خلیل زاده تصریح کرد: باشگاه پرسپولیس درخواستی برای به خدمت گرفتن خلیل زاده به ما نداده است و اگر هم پیشنهاد بدهد با انتقال خلیل زاده به پرسپولیس مخالفت می کنیم.

مدیر عامل سپاهان در پایان درباره پیشنهاد خارجی عارف غلامی خاطر نشان کرد: یک باشگاه اسپانیایی طی نامه ای خواستار گرفتن تست از غلامی شده است که ویسی سرمربی تیم تصمیم نهایی درباره این موضوع را می گیرد. ضمن اینکه بر خلاف شایعات این بازیکن پیشنهادی از تیم السد قطر نداشته است.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها