X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

14 دی 1395, 13:50
کد خبر: 21759
خبرنگار: khani
نظرات: 8

واکنش شجاع به 3 جلسه‌ محرومیت

خلیل زاده :کارم اشتباه بود اما سختگیرانه حکم دادند

خلیل زاده :کارم اشتباه بود اما سختگیرانه حکم دادند خلیل زاده :کارم اشتباه بود اما سختگیرانه حکم دادند
مدافع تیم سپاهان اعتقاد دارد کمیته انضباطی سختگیرانه درباره رفتارش مقابل نفت تهران تصمیم گرفته است.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از "ورزش‌سه"، حکم محرومیت 3 جلسه ای برای شجاع خلیل زاده به خاطر رفتاری که او در بازی با نفت تهران انجام داد عجیب به نظر می‌رسید.


خلیل زاده که بابت این اتفاق ناراحت است در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه" توضیحاتی را ارائه کرد که در ادامه می خوانید:

3 جلسه محرومیت زیاد است


من قبول دارم کار اشتباهی انجام دادم و هرگز نمی خواهم کارم را توجیه کنم اما انصافا ضربه من به حدی نبود که 3 جلسه محرومیت را تحمل کنم. اگر به سابقه ام نگاه کنید هرگز چنین رفتارهایی را در زمین بازی انجام ندادم و فکر می کنم کمیته انضباطی کمی سختگیرانه درباره من حکم صادر کرده است.

بازیکن نفت از اول بازی مرا می زد

بازی با نفت تهران یک بازی پراسترس و سنگین بود. اتفاقاتی هم که آخر بازی رخ داد، مزید بر علت شد اما باید این را در نظر بگیرید که اگر من آن رفتار را انجام دادم، دلیلش خود بازیکن نفت بود. عباس بوعذار هافبک نفت از اول بازی در دو، سه صحنه من را در زمین زد و واقعا تحت فشار بودم. از زدن های او و همچنین اینکه تیمم عقب بود، ناراحت بودم و آن حرکت را کردم.

پشیمانم اما حکم کمیته انضباطی سختگیرانه بود

قطعا از اقدامی که انجام دادم، پشیمان هستم و می دانم کار خوبی نبود اما فکر می کنم کمیته انضباطی هم خیلی سختگیرانه حکم من را صادر کرده است. امیدوارم مورد رافت مسئولان کمیته انضباطی قرار بگیرم و این محرومیت کم شود؛ چون در چنین شرایطی بسیار ضرر می کنم.

امیدوارم هواداران را خوشحال کنیم


کناررفتن از جام حذفی بسیار ناراحتم کرده بود و این محرومیت بر ناراحتی ام افزود. امیدوارم مشکلم حل شود و برای تیمم بازی کنم. انشاءالله در آینده هم نتایج بهتری کسب می شود تا هواداران خوبمان را خوشحال کنیم.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها