X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

14 دی 1395, 14:49
کد خبر: 21761
خبرنگار: khani
نظرات: 47

بازگشت کریمی در گرو جلب رضایت دینامو

بازگشت کریمی در گرو جلب رضایت دینامو بازگشت کریمی در گرو جلب رضایت دینامو
تیم فوتبال سپاهان در تلاش است تا با جلب رضایت باشگاه دیناموزاگرب علی کریمی را به ایران بازگرداند.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از "ورزش سه"، علی کریمی در ابتدای لیگ شانزدهم و با پرداخت مبلغ 300 هزار دلار از سوی باشگاه دیناموزاگرب از سپاهان به این تیم پیوست، اما هنوز نتوانسته جای ثابتی در ترکیب باشگاه کروات داشته باشد؛ همین موضوع سبب شده تا باشگاه سپاهان برای بازگرداندن هافبک سابق خود دست به کار شود.

در ابتدای فصل علی کریمی برای مدتی فقط در تمرینات تیم دینامو حاضر می شد و به دلیل واریز نشدن مبلغ رضایت نامه به حساب باشگاه سپاهان، کارت ITC او صار نمی شد؛ اما در نهایت مسئولان باشگاه کروات با پرداخت 300 هزار دلار رضایت باشگاه سپاهان را گرفتند و کارت ITC کریمی صادر شد. همین مشکل در حال حاضر به صورت وارونه برای سپاهانی ها وجود دارد و آن ها باید برای بازگشت بازیکن سابق خود بر سر مبلغ انتقال این بازیکن با باشگاه دینامو به توافق برسند و قطعا باشگاه کروات هم علاقه چندانی به از دست دادن بازیکن خود بدون دریافت مبلغ مورد نظرش را ندارد.

اخبار حاکی از آن است که مسئولان سپاهان در حال رایزنی با باشگاه کروات برای گرفتن رضایت کریمی می باشند و در صورتی که دو باشگاه بر سر مسائل مالی به توافق برسند، کریمی می تواند در نیم فصل دوم به تیم سابق خود بازگردد.

گفتنی است که این بازیکن هم اکنون در کشور امارات تعطیلات زمستانی را پشت سر می گذارد و در صورتی که بهبودی در مذاکرات دو باشگاه ایجاد نشود، به کرواسی باز خواهد گشت
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها