X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

15 دی 1395, 16:03
کد خبر: 21769
خبرنگار: khani
نظرات: 54

طاهری:

برای جذب بیت‌سعید و طیبی درخواست رسمی داده‌ایم

برای جذب بیت‌سعید و طیبی درخواست رسمی داده‌ایم برای جذب بیت‌سعید و طیبی درخواست رسمی داده‌ایم
مدیرعامل باشگاه سپاهان اصفهان در خصوص جذب محمد طیبی و حسن بیت سعید از استقلال خوزستان گفت: درخواست رسمی خودمان را به باشگاه استقلال خوزستان ارسال کرده‌ایم اما هنوز جوابی نگرفته‌ایم.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد ، محسن طاهری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان، در خصوص جذب محمد طیبی و حسن بیت سعید از استقلال خوزستان اظهار کرد: درخواست رسمی خودمان را به باشگاه استقلال خوزستان ارسال کرده‌ایم اما هنوز جوابی نگرفته‌ایم.

وی افزود: منتظر جواب هستیم تا تکلیف‌مان روشن شود و در صورت موافقت برنامه را پیش می‌بریم و در غیر این صورت به گزینه‌های بعدی فکر می‌کنیم.

مدیرعامل باشگاه سپاهان اصفهان در مورد گزینه‌های دیگر برای جذب در صورت عدم همکاری با بازیکنان استقلال خوزستان عنوان کرد: گزینه‌های دیگری هم داریم اما دوست داریم ابتدا از شرایط لیست اصلی مطلع شویم و سپس به سراغ گزینه‌های دیگر برویم؛ نمی‌خواهیم با بازیکنی صحبت کنیم که بعد نتوانیم او را جذب کنیم و مشکلاتی این چنین به وجود آید.

وی در مورد جذب علی کریمی نیز خاطر نشان کرد: او یکی از بازیکنان مدنظر ماست و با باشگاه او مکاتبه کرده‌ایم، اما به دلیل تعطیلات سال نو میلادی جوابی دریافت نکرده‌‎ایم.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها