X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

18 دی 1395, 12:09
کد خبر: 21779
خبرنگار: khani
نظرات: 20

شرط باشگاه دیناموزاگرب برای سپاهان

علی کریمی را قرضی نمی‌دهیم!

علی کریمی را قرضی نمی‌دهیم! علی کریمی را قرضی نمی‌دهیم!
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از خبرنگار مهر، علی کریمی که این فصل از سپاهان عازم تیم دیناموزاگرب کرواسی شد، با این تیم قرارداد سه ساله ای امضا کرد ولی فرصت زیادی برای حضور در تیم اول دینامو پیدا نکرد و بیشتر با تیم دوم این باشگاه تمرین می کرد.

همین موضوع باعث شد تا کریمی به فکر بازگشت به لیگ ایران بیافتد و مسئولان باشگاه سپاهان را در جریان تصمیم خود قرار داد. سپاهانی ها در نامه اول خود به باشگاه دیناموزاگرب خواهان جذب قرضی کریمی برای نیم فصل شدند که این درخواست با مخالفت باشگاه کُروات مواجه شد.

مهدی اخوان سرپرست تیم سپاهان در این خصوص به خبرنگار مهر، گفت: کریمی خودش مایل است که به سپاهان برگردد. ما او را برای نیم فصل می خواستیم که دیناموزاگرب اعلام کرد تنها در صورتی راضی به جدایی کریمی می شود که به صورت قطعی وی را به خدمت بگیریم نه قرضی.

سرپرست سپاهان افزود: بر همین اساس ما نامه دوم خود را به باشگاه دینامو فرستادیم و خواهان جذب قطعی و کامل کریمی شدیم. این بازیکن هم به کرواسی رفته تا با مسئولان این باشگاه مذاکره کند تا به سپاهان برگردد.

اخوان در پاسخ به این سئوال که با این حساب جذب کریمی برای سپاهان گران تمام می شود، خاطرنشان کرد: ما دلمان می خواهد کریمی به سپاهان برگردد. این بازیکن خودش هم خیلی دوست دارد به سپاهان بیاید. با این حساب هم مشکل تیم حل می شود و هم به کریمی از نظر روحی و وروانی کمک می شود.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها