X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

18 دی 1395, 13:50
کد خبر: 21780
خبرنگار: panahi
نظرات: 24

زمان برگزاری کلاسها خوب نیست، استرس دارم

ویسی:‌ اختلاف بین مربیان به باشگاه و تیم ملی ضربه می‌زند

ویسی:‌ اختلاف بین مربیان به باشگاه و تیم ملی ضربه می‌زند ویسی:‌ اختلاف بین مربیان به باشگاه و تیم ملی ضربه می‌زند
سرمربی تیم فوتبال سپاهان می‌گوید: اگر اختلافی بین مربیان باشد باعث می‌شود که هم باشگاه و هم تیم ملی ضربه بخورد.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از "خبرگزاری فارس"، عبدالله ویسی سرمربی تیم فوتبال سپاهان درباره کلاس‌های مربیگری اظهار داشت: این کلاسی است که AFC گذاشته و آقای معینی هم زحمت کشیده و مربیان اینجا هستند و ما هم راضی هستیم و امیدواریم ادامه پیدا کند.

وی افزود: امیدوارم که کلاس‌های آموزشی هم بگذارند که مربیان دانش‌افزایی داشته باشند. وضعیت خوب است. امروز یکی از مربیان بدنساز برای ما متدهای روز دنیا را درس داد اما بقیه روزها نمی دانم به چه صورت خواهد بود.

ویسی در پاسخ به این سوال که برخی مربیان به زمان برگزاری کلاس اعتراض داشتند، خاطرنشان کرد: زمانش خوب نیست. تیم من بازی دارد و من سر تمرین نیستم. روز جمعه هم باید به مشهد بروم و برگردم به همین دلیل استرس دارم بنابراین شرایط خوب نیست.

سرمربی سپاهان در مورد اینکه آمار منتشر شده حکایت از این دارد که ورزشکاران سیگاری و قلیانی در فوتبال حضور دارند، خاطرنشان کرد: بله قبول دارم. این موضوع را خودم دیده‌ام. البته در تیم ما چنین بازیکنی نیست. سال گذشته یک بازیکنی داشتیم که قلیان می‌کشید با اوصحبت کردیم و درست شد.

وی در پایان درباره اختلاف برانکو و کی‌روش عنوان کرد: اگر اختلاف بین مربیان لیگ برتری هم باشد خوب نیست چرا که همدیگر را می‌بینیم،‌چشم در چشم همدیگر می‌شویم و با هم کار داریم. این اختلافات نباید باعث شود به باشگاه‌ها و تیم ملی ضربه بخورد.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها