X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

18 دی 1395, 14:36
کد خبر: 21781
خبرنگار: panahi
نظرات: 8

پاسخ علی‌کریمی به مذاکره با پرسپولیس و سپاهان

کریمی: دینامو اجازه جدایی نمی‌دهد

کریمی: دینامو اجازه جدایی نمی‌دهد کریمی: دینامو اجازه جدایی نمی‌دهد
هافبک ایرانی تیم دیناموزاگرب تاکید کرد پیشنهادهایی از ایران و اروپا دریافت کرده اما باشگاه کروات مخالف جدایی‌اش است.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از "ورزش‌سه"، علی کریمی، هافبک اصفهانی فوتبال ایران که نیم فصل در لیگ کرواسی و دیناموزاگرب بازی کرد، نتوانست شرایط چندان خوبی رادر این کشور به دست آورد. اگرچه حضور یک بازیکن ایرانی در لیگ کرواسی و تیم بزرگ دیناموزاگرب اتفاق خوبی برای کریمی و فوتبال ایران محسوب می‌شود اما کم بازی کردن هیچ بازیکنی را راضی نمی‌کند و علی کریمی نیز از این قاعده مستثنی نیست.

کریمی 23 ساله که با تیم دیناموزاگرب 3 سال دیگر قرارداد دارد، در تعطیلات نیم فصل لیگ کرواسی برای استراحت و دیدار با خانواده به ایران سفر کرد. او حدود دو هفته در ایران اقامت داشت و در این مدت شایعات زیادی پیرامون حضورش در تیم‌های داخلی از جمله پرسپولیس و سپاهان ایجاد شد. حتی گفته می‌شد او مذاکراتی نیز با تیم‌های خواهانش انجام داده است. در این رابطه مسئولان سپاهان اصرار به بازگشت کریمی دارند و در مصاحبه‌های خود از رایزنی با باشگاه کروات برای دریافت رضایت‌نامه این بازیکن دم می‌زنند.از سوی دیگر کریمی شب گذشته اصفهان را به مقصد زاگرب ترک کرد و این در حالی است که هنوز مشخص نیست چه آینده‌ای در انتظار او است.

کریمی در گفت و گو با "ورزش سه"، درباره شرایط کنونی‌اش اظهار داشت: «واقعیت این است که من با دیناموزاگرب قرارداد دارم و این باشگاه هم اجازه جدایی به من نمی‌دهد. این در حالی است که پیشنهادهایی از تیم‌های ایرانی و اروپایی دریافت کردم ولی چون با باشگاه دینامو قرارداد دارم، باید به این قرارداد پایبند بمانم.»

او درباره شایعه حضورش در سپاهان یا پرسپولیس عنوان می‌کند: «همانطور که گفتم پیشنهادهایی دارم؛ نه تنها تیم‌های ایرانی که چند تیم اروپایی نیز خواهان جذب من شده‌اند. از سوی دیگر باشگاه دیناموزاگرب باید درباره شرایطم تصمیم‌گیری کند. مساله‌ای که وجود دارد این است که من دوست دارم بازی کنم. اگر این شرایط در دیناموزاگرب فراهم شود و بتوانم بازی کنم، خوب است و اگر قرار به رفتن از دینامو باشد هم به تیمی خواهم رفت که بتوانم در ترکیب اصلی آن به میدان بروم.»

کریمی صحبت‌هایش را اینطور به پایان می‌برد: «من چند ساعتی بیشتر نیست که به کرواسی رسیده‌ام؛ هنوز نمی‌دانم آینده چطور رقم می‌خورد اما تکلیف نهایی‌ام ظرف روزهای آینده مشخص خواهد شد.»
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها