X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

18 دی 1395, 17:54
کد خبر: 21782
خبرنگار: Razieh.sh
نظرات: 15

کاپیتان سابق سپاهان گزینه اصلی خوزستانی ها

استقلال خوزستان هادی عقیلی را میخواهد

استقلال خوزستان هادی عقیلی را میخواهد استقلال خوزستان هادی عقیلی را میخواهد
مدافع میانی تحت قرارداد باشگاه سپاهان اصفهان گزینه ایرانی استقلال خوزستان در پست دفاع میانی است.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از خوزستان اسپورت، پس از جدایی عزت‌الله پورقاز از جمع آبی‌پوشان خوزستان، مسئولان این تیم چند گزینه داخلی و خارجی را برای پس دفاع میانی در نظر گرفته‌اند. هادی عقیلی بازیکن تحت قرارداد سپاهان گزینه اول استقلال خوزستان بوده که تاکنون به پیشنهاد آبی‌های دیار کارون جواب مثبت نداده است.

هادی عقیلی در ابتدای فصل با پیشنهاد باشگاه سپاهان مبنی بر کاهش رقم قرارداد یا فسخ قرارداد مخالفت کرده و از ابتدای فصل برای سپاهان بازی نکرده است. این بازیکن که نیم‌فصل نخست را به‌دلیل اختلافاتش با مسئولان باشگاه سپاهان از دست داده، قصد دارد در نیم‌فصل دوم لیگ شانزدهم به میادین بازگردد.

مدیربرنامه‌های عقیلی به مسئولان استقلال خوزستان اطلاع داده است که این بازیکن در کنار پیشنهاد استقلال خوزستان، یک پیشنهاد هم از فرهاد کاظمی مربی سابقش در ماشین‌سازی دریافت کرده، اما هنوز تصمصم قطعی برای جدایی از سپاهان را اتخاذ نکرده است.

باید دید که این مدافع باتجربه برای نیم‌فصل دوم به پیشنهاد یکی از تیم‌های خواهانش از جمله استقلال خوزستان پاسخ مثبت می‌دهد یا اینکه خانه‌نشین می‌ماند و پول قراردادش با سپاهان را تا پایان فصل دریافت می‌کند.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها