X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

19 دی 1395, 14:02
کد خبر: 21787
خبرنگار: khani
نظرات: 34

اخوان:مذاکرات سپاهان با گزینه‌های مد نظر ادامه دارد

اخوان:مذاکرات سپاهان با گزینه‌های مد نظر ادامه دارد اخوان:مذاکرات سپاهان با گزینه‌های مد نظر ادامه دارد
سرپرست تیم فوتبال سپاهان گفت: مذاکراتمان با بازیکنان مد نظرمان ادامه دارد و به غیر از جلال عبدی با هیچ بازیکنی به توافق نرسیده‌ایم.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد ، مهدی اخوان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان درباره آخرین شرایط نقل‌ و انتقالات باشگاه سپاهان در نیم فصل رقابت‌های لیگ‌برتر اظهار داشت: مذاکراتمان با بازیکنان مد نظرمان ادامه دارد و به غیر از جلال عبدی با هیچ بازیکنی به توافق نرسیده‌ایم.

وی درباره مذاکراه باشگاه سپاهان با مسعود حسن‌زاده گفت: نماینده باشگاه سپاهان در حال رایزنی با حسن‌زاده بوده اما هنوز هیچ چیز مشخص نیست.

سرپرست تیم فوتبال سپاهان درباره روند مذاکرات باشگاه سپاهان با علی کریمی تصریح کرد: در صحبت‌هایی که با کریمی داشته‌ایم وی برای پیوستن به تیم سابق خود ابراز علاقه داشته است و خود این بازیکن نیز مذاکراتی را با باشگاه خود داشته است. به هر حال منتظر جواب این باشگاه هستیم.

وی گفت: همه روزه تمرینات خود را برای دیدار با پدیده پیگیری می‌کنیم و به غیر از دیدار با حفاری اهواز، بازی تداراکاتی در دستور کار نداریم.

اخوان بیان‌کرد: عبدالله ویسی هم اکنون در کلاس مربیگری پیشرفته در تهران به سر می‌برد و با اتمام این دوره به تمرینات تیم اضافه می‌شود.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها