X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

22 دی 1395, 09:41
کد خبر: 21809
خبرنگار: khani
نظرات: 7

پدیده - سپاهان، جمعه، ساعت 14

ایستگاه اول از چالش 15 مرحله‌ای

ایستگاه اول از چالش 15 مرحله‌ای ایستگاه اول از چالش 15 مرحله‌ای
سپاهان که پس از کنار رفتن از جام حذفی تا پایان فصل تنها دیدارهای باقیمانده از دور برگشت لیگ شانزدهم را در پیش دارد فردا اولین مسابقه از این چالش 15 مرحله‌ای با هدف بازگشت به آسیا را در مشهد برگزار خواهد کرد.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از ایمنا، طلایی‌پوشان اصفهانی پس از کنار رفتن از جام حذفی اکنون تنها یک جبهه را پیش روی خود می‌بینند و مأموریتشان تا پایان فصل تنها در این خلاصه می‌شود که در 15 هفته باقیمانده از لیگ شانزدهم عملکرد موفقی از خود به جای بگذارند.
پس از بر باد رفتن رؤیای قهرمانی در جام حذفی اینک بازگشت به لیگ قهرمانان تنها از طریق مسابقات لیگ برتر میسر است. شاگردان عبدالله ویسی باید تلاش کنند تا با کسب امتیازات لازم از دیدارهای پیش رو تا جای ممکن در جدول رده‌بندی صعود کنند و در پایان فصل سهمیه آسیایی یا دست‌کم پلی‌آف بگیرند. از آنجا که طلایی‌پوشان در حال حاضر در میانه‌های جدول جای خوش کرده‌اند تحقق این مهم مستلزم آن است که آنها در بازی‌های خارج از خانه نیز امتیازات لازم را کسب کنند از جمله از اولین دیدار دور برگشتشان در مشهد.
پدیده اما حریف آسانی برای سپاهان نیست و همان تیمی است که در آغاز لیگ شانزدهم اولین شکست فصل تیم اصفهانی را رقم زد. سپاهان پس از یک خانه‌تکانی اساسی در فاصله بین 2 فصل با چهره‌ای جدید پا به مسابقات گذاشته بود و هواداران امیدوار بودند تا با شروع خوب این تیم در لیگ جدید خاطرات کابوس‌وار فصل گذشته به دست فراموشی سپرده شود اما قبول یک باخت خانگی در همان گام اول دوباره به نگرانی‎های قدیمی دامن زد.
در آن بازی که پنجم مردادماه سال جاری برگزار شد پدیده با تک‌گل محمدحسین مرادمند سپاهان را در ورزشگاه فولادشهر شکست داد. مرادمند تنها سپاهانی سابق نبود که در آن شب تابستانی زمینه باخت تیم اصفهانی را فراهم کرد بلکه شهاب گردان نیز با مهار پنالتی مهرداد محمدی نقش پُررنگی در پیروزی نماینده مشهد ایفا کرد.
اگرچه پدیده اولین باخت فصل را آن هم در خانه به سپاهان تحمیل کرد اما تیم مشهدی حال و روز خوبی ندارد و به غیر از آن برد در هفته اول در ادامه تا پایان دور رفت تنها 2 پیروزی دیگر کسب کرد تا با قرار گرفتن در رده دوازدهم حتی تا حدودی خطر سقوط به دسته پایین‌تر را احساس کند.
باخت خانگی ابتدای فصل تنها خاطره بد سپاهانی‌ها از پدیده نیست. آنها در آخرین دیدار لیگ پانزدهم و در پایان فصل کابوسناک‌شان هم یک شکست خانگی دیگر نیز برابر این حریف تجربه کرده و البته در بازی رفت هم که آخرین تقابل 2 تیم در مشهد به حساب می‌آید بازی یک بر صفر برده را در دقایق پایانی با تساوی یک بر یک عوض کرده بودند.
ترکیب احتمالی 2 تیم:
پدیده: شهاب گردان، یونس شاکری، رضا حقیقی، سیدعبدالله حسینی، محمدحسین مرادمند، میلاد کمندانی، معین عباسیان، مرتضی منصوری، رضا ناصحی، محسن یوسفی و کریم احمدی
سپاهان: لی اولیویرا، سیدجلال عبدی، موسی کولیبالی، عارف غلامی، احسان حاج‌صفی، میلاد سرلک، رسول نویدکیا، طالب ریکانی، فرید بهزادی ‌کریمی، جلال‌الدین علی‌محمدی و مهرداد محمدی
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها