X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

22 دی 1395, 15:31
کد خبر: 21816
خبرنگار: talaei
نظرات: 11

ذوب‌آهن رد کرد، از سایپا گرفتند

سلیقه نزدیک ویسی و آذری!

سلیقه نزدیک ویسی و آذری! سلیقه نزدیک ویسی و آذری!
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از ایمنا، مسعود حسن‌زاده با یک نیم‌فصل تأخیر بالاخره به سپاهان پیوست. تأخیر به این خاطر که باشگاه اصفهانی در نقل و انتقالات پیش‌فصل نیز خواهان جذب این بازیکن بود و پیشنهاد معاوضه او با لوسیانو پریرا را به باشگاه همشهری داد.
مدیرعامل ذوب‌آهن اما با این استدلال که تعویض بازیکن آماده‌ای که مشتریان زیادی را خواهان خود می‌‌بیند با مهاجم مازاد سپاهان کار معقولی نیست آن پیشنهاد را رد کرد. این مخالفت باعث شد تا حسن‌زاده به جای آنکه در تابستان از ذوب‌آهن به تیم همشهری بپیوندد پس از نیم‌فصل اقامت در زادگاهش، تهران در زمستان به عنوان بازیکن سایپا سپاهانی شود.
کنایه‌آمیز آنکه در دور رفت لیگ شانزدهم شیمبا برای گسترش فولاد هفت گل زد که این تعداد هفت برابر جمع گل‌هایی بود که حسن‌زاده در نیم‌فصل اول برای سایپا به ثمر رساند. همین آمار ضعیف گلزنی بود که هم پیشتر داد حسین فرکی را در آورد و هم اکنون هواداران سپاهان را درباره موفق از آب در آمدن این خرید دچار تردید می‌کند.
با این حال، حتماً عبدالله ویسی که مثل سعید آذری معتقد است حسن‌زاده خیلی بهتر از شیمباست می‌داند چگونه از او در ترکیب تیمش استفاده کند به خصوص که این مهاجم نوک در صورت لزوم توانایی بازی به عنوان بال راست و چپ را نیز دارد.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها