X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

22 دی 1395, 16:30
کد خبر: 21819
خبرنگار: Razieh.sh
نظرات: 37

بازگشت به شهر خوش یمن

مسعودحسن‌زاده در سپاهان برمی‌گردد؟

مسعودحسن‌زاده در سپاهان برمی‌گردد؟ مسعودحسن‌زاده در سپاهان برمی‌گردد؟
مسعود حسن زاده پس از پشت سر گذاشتن یک نیم فصل ناموفق، تیم سایپا را به مقصد اصفهان ترک کرد تا شاید دوباره در سپاهان به روزهای خوب خود بازگردد.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از ورزش سه مسعود حسن زاده در پنجره نقل و انتقالات تابستانی و با قراردادی 800 میلیون تومانی به عنوان گران قیمت ترین بازیکن تیم سایپا به این تیم پیوست، اما تنها یک گل زده در نیم فصل اول لیگ شانزدهم، کارنامه او در این تیم خودرو ساز شد.

حسن زاده در طول مدت حضور در تیم سایپا 8 بار به عنوان یار ثابت و 4 بار به عنوان یار جایگزین در ترکیب تیم سایپا به میدان رفت و در 796 دقیقه تنها یک بار در مقابل فولاد خوزستان و در تساوی 2 بر 2 مقابل این تیم گلزنی کرد، تا حسین فرکی سرمربی نارنجی پوشان به انتقاد از عملکرد او بپردازد و اجازه خروج او در نیم فصل را صادر کند.

این بازیکن پیش از پیوستن به تیم سایپا دو فصل پیاپی در تیم ذوب آهن به میدان رفت و توانست 2 بار عنوان قهرمانی جام حذفی را همراه این تیم کسب کند. مهاجم جدید سپاهان، طی این دو فصل در مسابقات لیگ برتر 15 بار برای ذوب آهن گلزنی کرد. او در این مدت 44 بار برای ذوب آهن به میدان فرستاده شد، که 16 مرتبه آن به عنوان یار جایگزین بود. یحیی گل محمدی به خصوص در فصل گذشته که حسن زاده روزهای خوبی را پشت سر می گذاشت، از این بازیکن به عنوان یار جایگزین بهره می برد و کاوه رضایی را به او ترجیح می داد.
پیش از ذوب آهن حسن زاده دو فصل را در تیم شهر باران گذرانده بود و 4 گل برای این تیم به ثمر رسانده بود.

با در نظر گرفتن عملکرد حسن زاده در چندین سال اخیر، می توان از 2 سال حضور او در اصفهان و تیم ذوب آهن به عنوان بهترین دوران حرفه ای این بازیکن نام برد و به نظر می رسد عبدا.. ویسی به دلیل نمایش های خوب او در اصفهان، بار دیگر او را به این شهر بازگردانده است.

*حسن زاده و معضل گلزنی در سپاهان
مهاجمین تیم سپاهان تا پایان هفته دوازدهم موفق به گلزنی نشده بودند و همین موضوع باعث شد تا عبدا.. ویسی در کنفرانس خبری پس از دیدار برابر گسترش فولاد تبریز به کمبود یک مهاجم هدف و تمام کننده در تیم خود اعتراف کند. البته در بازی های بعدی نمایش های خوب مهرداد محمدی تا حدودی این نگرانی ویسی را رفع کرد ولی آن ها برای داشتن خط حمله قوی تر در نیم فصل دوم مسابقات لیگ برتر و کسب سهمیه آسیایی به شدت به دنبال تقویت خط آتش خود بودند. در پایان نیم فصل پدرو هنریکه که نتوانسته بود رضایت ویسی را با نمایش های خود جلب کند، به صورت توافقی از این تیم جدا شد و امروز مسعود حسن زاده به صورت رسمی جایگزین او شد.

سال گذشته نیز صحبت هایی در خصوص اضافه شدن حسن زاده از ذوب آهن به سپاهان شنیده می شد و حالا حسن زاده پس از یک نیم فصل دوری از اصفهان، این بار با لباس طلایی به این شهر بازگشته است. نظر مثبت ویسی برای جذب این بازیکن و استقبال هواداران این تیم، انتظارات از این مهاجم 25 ساله را بالا برده است؛ انتظاراتی که می تواند در صورت تکرار نمایش های خوب این بازیکن در تیم ذوب آهن برآورده شود. با این حال باید منتظر بمانیم و ببینیم تیم سپاهان در نیم فصل دوم مسابقات با این خرید می تواند ضعف های خط حمله خود را برطرف نماید یا سرنوشت دیگری در انتظار این بازیکن در بازگشت به اصفهان خواهد بود.

نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها