X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

23 دی 1395, 09:50
کد خبر: 21821
خبرنگار: fateme-qp
نظرات: 3

هر پنجشنبه با فوتبال اروپا...

توقف آبی اناری ها در روز آتش بازی کهکشانی ها

توقف آبی اناری ها در روز آتش بازی کهکشانی ها توقف آبی اناری ها در روز آتش بازی کهکشانی ها
در سرویس هفتگی پایگاه خبری طوفان زرد ، هر پنجشنبه به مروری بر رویدادهای فوتبال اروپا می پردازیم. حواشی ، اتفاقات و نتایج دیدار های مهم برگزار شده در لیگ های آلمان ، ایتالیا ، فرانسه ، اسپانیا و ...
توقف آبی اناری ها در روز آتش بازی کهکشانی ها

رقابتهای فوتبال باشگاهی در اسپانیا با پیروزی قاطع رئال مادرید بر گرانادا به هفته هفدهم خود رسید.کهکشانی ها که با انگیزه رسیدن به رکورد 39 بازی بدون شکست بارسلونا پا به میدان گذاشته بودند،در نهایت با پنج گل میهمان خود را در هم کوبیدند تا روزهای خوبشان ادامه داشته باشد.بدین ترتیب شاگردان زیدان که آخرین باختشان به آوریل گذشته ،در زمین ولفسبورگ ،با نتیجه 2-0 بر می گردد،سی و نهمین دیدار بدون شکست خود را پشت سر گذاشتند.

گام های بعدی رئالی ها، رسیدن به رکورد 40 بازی بدون باخت ناتینگهام فارست، 42 بازی بدون باخت میلان و در نهایت رکورد ویژه 43 بازی بدون باخت متوالی یوونتوس در فصل 2011-2012 است.دیگر تیم مادریدی در خانه ایبار به مصاف این تیم رفته بود و با پیروزی دو بر صفر سه امتیاز شیرین خارج از خانه را کسب کرد.بارسلونا بر خلاف رقیب دیرینه خود،روزهای خوبی را پشت سر نمی گذارد.آنها در این هفته از لالیگا مقابل ویارئال صف آرایی کرده بودند و با زدن یک گل در دقیقه نود موفق شدند از شکست یک بر صفر بگریزند و تنها به یک امتیاز از این دیدار اکتفا کنند.تک گل نجات بخش بارسلونا را لیونل مسی با یک ضربه ایستگاهی زیبا وارد دروازه حریف کرد و با این گل خود را به صدر جدول گلزنان لالیگا رساند.

نکته جالب، عدم گلزنی نیمار بود که در این دیدار هم ادامه یافت و به 991 دقیقه رسید.
در پایان این هفته،رئال مادرید با یک بازی کمتر و با 40 امتیاز در صدر جدول قرار دارد،سویا با 36 امتیاز و بارسلونا نیز با 35 امتیاز در رده های بعدی قرار گرفتند.


از سری رقابتهای هفته نوزدهم سری آ ایتالیا اینتر میلان که به مصاف اودینزه رفته بود،با درخشش پریشیچ و به ثمر رسیدن دو گل توسط وی،دو بر صفر بر حریف غلبه کرد.رم از دیدار خارج از خانه خود مقابل جنوا دست پر بازگشت.آنها به لطف گل به خودی ایتزو سه امتیاز این بازی را به حساب خود واریز کردند.میلان که برای ماندن در کورس قهرمانی به سه امتیاز دیدار خانگی مقابل کالیاری نیاز داشت،در دقایق پایانی توسط کارلوس باکا به گل رسید و بدین ترتیب روسونری ها سال 2017 را با پیروزی آغاز کردند.در آخرین دیدار این هفته نیز یونتوس با درخشش گونزالو هیگوآین با سه گل بولونیا را شکست داد و پیروزی راحتی را کسب کرد.

با این برد،تورینی ها به رکورد 26 برد پیاپی خانگی در سری آ رسیدند و در تاریخ ایتالیا رکورد دار شدند.
در انتهای دیدار های این هفته،یوونتوس با یک دیدار کمتر همچنان صدرنشین است و آ اس رم با چهار امتیاز اختلاف نسبت به صدر جدول،در رده دوم قرار دارد. میلان و اینتر نیز به ترتیب جایگاههای پنجم و هفتم را کسب کردند.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها