X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

23 دی 1395, 15:03
کد خبر: 21824
خبرنگار: fateme-qp
نظرات: 1

تعطیلات در لیگ زیاد بوده است

مهاجری: رنگ و بویی از نیم فصل دوم نیست

مهاجری: رنگ و بویی از نیم فصل دوم نیست مهاجری: رنگ و بویی از نیم فصل دوم نیست
سرمربی پدیده گفت: رنگ و بویی از نیم‌فصل دوم نیست زیرا تعطیلات در لیگ زیاد بود.

به گزارش کاپ، رضا مهاجری در نشست خبری پیش از دیدار تیمش در برابر سپاهان اظهار کرد: ابتدا وفات آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی را تسلیت می‌گویم. ایشان یکی از محورهای اصلی نظام بود. نیم‌فصل را به پایان بردیم و در آستانه آغازی دوباره‌ایم. رنگ و بویی از نیم‌فصل دوم نیست زیرا تعطیلات در لیگ زیاد بود و در نیم‌فصل اول وقفه‌های زیادی بود که باعث شد فکر مربی و بازیکن به شدت درگیر شود.

وی افزود: در فاصله بازی با ذوب‌آهن تا فردا با سپاهان، فرصت زیادی در اختیار نداشتیم و امیدوارم که بتوانیم در این بازه بهتر کار کنیم و نتایج بهتری کسب کنیم.

سرمربی پدیده افزود: با توجه به نیاز می‌خواستیم ۳ بازیکن جذب کنیم. دیوید ویکروم خوب است و خارجی است اما خارجی محسوب نمی‌شود زیرا سال‌ها سابقه حضور در ایران را دارد. در شیرین‌فراز با هم کار کردیم و از وی شناخت داشتم. هادی عقیلی مشکلاتی با سپاهان دارد که فکر می‌کنم جذب وی با یک سری مشکلات همراه است و باید به فکر بازیکن جایگزین باشیم.

سرمربی تیم پدیده در خصوص نیاز پدیده به جذب مهاجم گفت: دنبال کریم اسلامی بودیم، اما با توجه به شرایط صبا نیم‌فصل خوبی را گذرانده‌بود که با قیمتی مناسب جذب لیگ یک شد. تا بازیکن را صد‌در‌صد نگیریم رسانه‌ای نمی‌کنیم.


وی افزود: به دنبال جذب بازیکنی هستیم که از بازیکنان فعلی کیفیت بهتری داشته‌باشد. باید بازیکنی بگیریم که مشکلات ما را حل کند.

مهاجری تصریح کرد: کریم احمدی در سیستم پدیده در کنار محسن یوسفی بازی می‌‌کند. در پست هافبک دفاعی، کفشگری را داریم و حتی خرسندنیا هم در زمان حضور در پدیده کمتر در پست هافبک دفاعی بازی کرد. برای وی آرزوی موفقیت می‌کنم و شاید ما نتوانستیم استفاده خوبی که مدنظر داشتیم را از وی داشته‌باشیم.

سرمربی پدیده افزود: سپاهان تیمی قدرتمند و جوان‌شده‌است. کادرفنی مجربی که این تیم دارد وزنه بزرگی محسوب می‌شود. سپاهان همواره تداعی‌گر یکی از قهرمانان ایران است، اما ما همان تیمی هستیم که ۲ دیدار آخرمان با این تیم را با پیروزی پشت سر گذاشتیم. سپاهان تیمی زهردار است که باید در برابرش تمرکز داشته‌باشیم. سپاهان همان تیمی است که شکست تراکتور را آن هم در تبریز رقم‌زده‌است.

مهاجری در خصوص مصدوم و محروم تیمش گفت: محمدعلی فرامرزی از ناحیه مچ دچار آسیب‌دیدگی است اما باقی بازیکنان سرحال و آماده‌اند.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها