X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

24 دی 1395, 08:58
کد خبر: 21828
خبرنگار: panahi
نظرات: 3

وجه اشتراک تیم‌های اصفهانی در نیم‌فصل دوم

دلبستگی به لیگ پس از ناکامی در حذفی

دلبستگی به لیگ پس از ناکامی در حذفی دلبستگی به لیگ پس از ناکامی در حذفی
تیم‌های اصفهانی در پی حذف توأمان در مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی از این پس تنها امیدشان برای قهرمانی و کسب سهمیه به رقابت‌های لیگ برتر است.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از ایمنا، پس از کنار رفتن همزمان از جام حذفی تیم‌های اصفهانی در آستانه آغاز دور برگشت لیگ شانزدهم وضعیت به نسبت مشابهی دارند و آن اینکه امید هر 2 تیم برای کسب جام یا سهمیه آسیایی از این پس تنها مسابقات لیگ برتر خواهد بود.
ذوب‌آهن با قرار داشتن بر پله سوم جدول در قیاس با سپاهان رده‌ هشتمی چشم‌انداز به مراتب بهتری برای تحقق این هدف دارد اما در این راه شاگردان عبدالله ویسی هم یک امتیاز ویژه دارند و آن اینکه آنها برخلاف سبزپوشان همشهری به غیر از مسابقات لیگ برتر تا پایان فصل جاری هیچ دغدغه دیگری ندارند. به عبارت دقیق‌تر، طلایی‌پوشان اصفهانی از این پس باید تنها بر رقابت‌های لیگ تمرکز کنند و مأموریت دارند تا از 15 مسابقه باقیمانده سربلند بیرون آیند. در عوض، شاگردان مجتبی حسینی از اسفندماه درگیر لیگ قهرمانان خواهند شد و چاره‌ای ندارند تا ضمن حفظ تمرکز بر رقابت‌های داخلی در مسابقات آسیایی نیز نتایج آبرومندانه‌ای بگیرند.
اصفهانی‌ها یک وجه اشتراک دیگر هم با یکدیگر دارند و آن اینکه در آغاز این راه چالش‌برانگیز باید به مصاف حریفان مشهدی بروند.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها